ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 15/10 2012 | EP Trophy
Re: ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 15/10 2012 | EP Trophy
Skulle jag vara Challe skulle jag rita detta på taktiktavlan inför denna matchen:
BLI INTE SKADADE
BLI INTE SKADADE
Nopeminalman skrev:Kan man se den på TV eller Streaming?

- Vi har en idé, vi tänkte på sikt försöka få till någon typ av europagrej för hockey och tänkte börja med att köra det som en försäsongsgrej för att sedan sakta men säkert spränga in matcher under höst och vinter och se hur intresset är.
- Okej, vart tänkte ni visa matcherna?
- Visa matcherna..? Neeh, folk får åka dit.
- Till Finland, på en måndag?
- Ja, vi vill se om det finns intresse. Vi tror det här blir superbra!
Heh, vattentätt!JohanPez skrev:Nopeminalman skrev:Kan man se den på TV eller Streaming?
- Vi har en idé, vi tänkte på sikt försöka få till någon typ av europagrej för hockey och tänkte börja med att köra det som en försäsongsgrej för att sedan sakta men säkert spränga in matcher under höst och vinter och se hur intresset är.
- Okej, vart tänkte ni visa matcherna?
- Visa matcherna..? Neeh, folk får åka dit.
- Till Finland, på en måndag?
- Ja, vi vill se om det finns intresse. Vi tror det här blir superbra!
Hur många av oss är det nu som åker till Finland imorgon? Alla antar jag? Förväntar mig inget annat.
ET är ju fantastiska. Hur svårt kan det vara för dom själva att fixa en stream på sin hemsida? Arrangemanget är ju värre än LG hockey games.
ET är ju fantastiska. Hur svårt kan det vara för dom själva att fixa en stream på sin hemsida? Arrangemanget är ju värre än LG hockey games.
Alternativt bara sälja rättigheterna i respektive land till etablerade sportkanaler. Folk lär ju titta om det bara sänds.wolsey100 skrev:Hur många av oss är det nu som åker till Finland imorgon? Alla antar jag? Förväntar mig inget annat.
Har vi haft nån supporter med oss på någon av våra bortamatcher i ET?
Förra året hade vi väl lite fans nere i Tjeckien.
Losing all hope was freedom.
Alltså jag åker mycket hellre på skön sommarresa till Tjeckien/Tyskland än upp till Haparanda i december. Men jag förstår inte varför vi spelar i Finland på en måndag. En lördag hade väl varit perfekt?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag förstår inte varför det ska gå EN match nu när man kunde klämt in den på försäsongen istället.pulverapa skrev:Alltså jag åker mycket hellre på skön sommarresa till Tjeckien/Tyskland än upp till Haparanda i december. Men jag förstår inte varför vi spelar i Finland på en måndag. En lördag hade väl varit perfekt?
Expert.
Det är väl för att ET vill tvätta bort stämpeln som försäsong.SirDIFalot skrev:Jag förstår inte varför det ska gå EN match nu när man kunde klämt in den på försäsongen istället.pulverapa skrev:Alltså jag åker mycket hellre på skön sommarresa till Tjeckien/Tyskland än upp till Haparanda i december. Men jag förstår inte varför vi spelar i Finland på en måndag. En lördag hade väl varit perfekt?
- SirDIFalot
Sörensen säger att hela A-laget är med "utom två skadade".
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror de behöver tanka bira, snus och brännvin på färjan. Gröna kulor åt Gröna jättarna i tingsryd.SirDIFalot skrev:Sörensen säger att hela A-laget är med "utom två skadade".
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det sämsta man kan göra alldeles oavsett är som någon skrev ovan "tänk BLI INTE SKADADE"... går man inte för fullt i en match ökar risken kapitalt att dra på sig skador. Väljer man att spela med det ordinarie laget så bör man nog se det som en tävlingsmatch.SirDIFalot skrev:Sörensen säger att hela A-laget är med "utom två skadade".
Men ofattbart om man inte vilar de som har skavanker och framförallt helt absurt om inte Adam får stå i mål.
Enligt Sörensen på twitter käkar han buffé med Wennberg och Blomstrand på Viking Line-båten...
Johner rehabbar enligt sin twitter, så han lär inte vara med.
Johner rehabbar enligt sin twitter, så han lär inte vara med.
Adam i mål idag alltså, spelar han bra idag så bör han få chansen även i nästa match.
2014-04-07, vad hände?