ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 15/10 2012 | EP Trophy
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
18:30
--
Here we go... Kommer det gå att se den här matchen på något sätt?
Det vore underbart om vi bara kunde få en kort kommentar från Challe hur vida man tänker använda sig av starkaste laget eller inte.
Kan vi ens ställa upp med massa junisar? Eller har vi någon anmäld trupp på 25 spelare som gäller?
--
Here we go... Kommer det gå att se den här matchen på något sätt?
Det vore underbart om vi bara kunde få en kort kommentar från Challe hur vida man tänker använda sig av starkaste laget eller inte.
Kan vi ens ställa upp med massa junisar? Eller har vi någon anmäld trupp på 25 spelare som gäller?
Expert.
Re: ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 18/10 2012 | EP Trophy
Ser verkligen inte poängen med att ha en E.T match under pågående säsong, vad är det för smartskaft som har kommit på den urbota korkade idè?
Färjestad spelade ju med en icke registrerad spelare under försäsongen så då borde man kunna skicka iväg ett juniorlag också även om man inte kan jämföra de två olika sakerna.
Har svårt att se att man måste ha en anmäld trupp där enbart de måste spela och inga andra eftersom de tillkommer ju spelare hela tiden under försäsongen.
Färjestad spelade ju med en icke registrerad spelare under försäsongen så då borde man kunna skicka iväg ett juniorlag också även om man inte kan jämföra de två olika sakerna.
Har svårt att se att man måste ha en anmäld trupp där enbart de måste spela och inga andra eftersom de tillkommer ju spelare hela tiden under försäsongen.
Synd att vi inte har en teoretisk chans att gå vidare. Då hade den här matchen varit skitkul. Jag tycker det är en grymt bra idé att köra matchen under säsongen.
Fel datum, matchen går den 15/10.
- SirDIFalot
Det är helt sjukt hur ofta jag lyckas skriva fel där.tomten skrev:Fel datum, matchen går den 15/10.
Expert.
Re: ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 15/10 2012 | EP Trophy
Vi får ta det som en träningsmatch passar ju bra då nästa match är den 18 - inga skador tack!
Enlight European Trophys hemsida kommer matchen inte att sändas på TV eller webben.
Som sagt, se det som en träningsmatch och experimentera lite. Jag ser gärna att samtliga nyckelspelare vilar eller spelar minimalt.
Som sagt, se det som en träningsmatch och experimentera lite. Jag ser gärna att samtliga nyckelspelare vilar eller spelar minimalt.
De vill inte att denna turnering ska överleva. Vilket, för min del, är alldeles förträffligt.Mash skrev:Enlight European Trophys hemsida kommer matchen inte att sändas på TV eller webben.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Som sagt, tycker att idén i grunden är god, men det blir ju lite trist eftersom att vi inte har något att spela för. Hade varit betydligt roligare om vi hade haft en chans att nå slutspel.
Känns ju givet att Reideborn får stå, hoppas verkligen att han kan göra bra ifrån sig.
Känns ju givet att Reideborn får stå, hoppas verkligen att han kan göra bra ifrån sig.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: ET: TPS Åbo - Djurgårdens IF 15/10 2012 | EP Trophy
Jag ser ingen mening i att laget ska kuska runt i norra Europa under augusti när de behöver finslipa femmorna. Bättre med bra träningsmatcher på hemmaplan eller inom "bussavstånd"".
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är ganska fantastiskt hur man lyckas göra ET till en så pass dålig turnering, med tanke på hockeyintresset som finns i Europa.
Det skulle verkligen behövas ett CL för hockey, men ET håller ju inte standard. För lite publicitet kring det hela, svårt att se matcherna och vart är KHL lagen? En del av Ryssland räknas ju som Europa.
Lika bra att köra med juniorer och spelare som behöver istid.
Det skulle verkligen behövas ett CL för hockey, men ET håller ju inte standard. För lite publicitet kring det hela, svårt att se matcherna och vart är KHL lagen? En del av Ryssland räknas ju som Europa.
Lika bra att köra med juniorer och spelare som behöver istid.
Tycker inte man skall underskatta möjligheten att få spela matcher som gäller något mot bra motstånd.
I längden är jag helt övertygad om att det gör oss starkare.
Däremot gillar jag inte att de klämt in en match just nu.
Då vi inte har minsta chans att gå vdare säger jag spela med junisar och låt våra bästa spelare vila, inte minst då väl matchen är på bortaplan.
I längden är jag helt övertygad om att det gör oss starkare.
Däremot gillar jag inte att de klämt in en match just nu.
Då vi inte har minsta chans att gå vdare säger jag spela med junisar och låt våra bästa spelare vila, inte minst då väl matchen är på bortaplan.
Cred till den stackare som orkar släpa sig till denna match, haha...
- DIF_Soldier
Helt galet taggad!
Kämpa JEEUGÅN!
Kämpa JEEUGÅN!
Säg den glädje som varar
- minalman
Kan man se den på TV eller Streaming?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)