Bara att ta sig till Hovet.Örebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?
Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
DIF!
Hoppas på vinst men det kan verkligen gå hursomhelst
DIF 3-1 Andra laget
För övrigt ny på forumet, hejsan
DIF 3-1 Andra laget
För övrigt ny på forumet, hejsan
Viaplay. Matchen mot Malmö borta sänds dock i 10anÖrebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?

Som ovan, viaplay eller Viasat Hockey om du har deras sportpaket.Örebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?
Ett tips är sport.nu där du ser alla matcher, tider och vilka kanaler de sänds på.
Nej matchen visas INTE på Viasat Hockey, den är bortbytt mot vik-mik matchen pga Berglund och Kopitar.JohanPez skrev:Som ovan, viaplay eller Viasat Hockey om du har deras sportpaket.Örebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?
Ett tips är sport.nu där du ser alla matcher, tider och vilka kanaler de sänds på.
2014-04-07, vad hände?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man skall också lägga på minnet att 4 matcher knappast är ett bra statistiskt underlag, men man kan ju kanske redan nu se lite tendenser. Tycker vi relativt ofta sjunkit ihop för mycket i boxen, även fast vi med nöd & näppe klarat oss från mål har jag halvt skitit på mig för att vi alldeles för lätt hamnar i Pickards knä (eller nästintill). Bättre stress måste nog till, även fast det där naturligtvis är en rätt knepig balansgång.android skrev: Konstigt det där. Vi har ju spelare som är bra i boxplay.
Samtidigt tycker jag inte att vi spelmässigt har varit så dåliga i BP.
Bättre kan vi.
Det jag ser som anledning till varför vi har så låg BP procent är rätt enkel. Vi drar på oss för mycket dumma utvisningar. Ger man bort 4-5 PP per match så kommer det till sist bli mål. Undrar om inte vi toppar utvisningsligan redan. Borträknat med matchstraff och dylikt dvs.-daniel- skrev:Man skall också lägga på minnet att 4 matcher knappast är ett bra statistiskt underlag, men man kan ju kanske redan nu se lite tendenser. Tycker vi relativt ofta sjunkit ihop för mycket i boxen, även fast vi med nöd & näppe klarat oss från mål har jag halvt skitit på mig för att vi alldeles för lätt hamnar i Pickards knä (eller nästintill). Bättre stress måste nog till, även fast det där naturligtvis är en rätt knepig balansgång.android skrev: Konstigt det där. Vi har ju spelare som är bra i boxplay.
Samtidigt tycker jag inte att vi spelmässigt har varit så dåliga i BP.
Bättre kan vi.
På 4 matcher har vi dragit på oss 28 minuter utvisningar i bara 2or. Det är alldeles för mycket. Mindre korkade utvisningar så klättrar vi upp i BP ligan.
Då lär den ju inte visas på Viaplay heller då eftersom viaplay bara speglar kanalen där matchen går som jag förstått det.Jepe skrev:Nej matchen visas INTE på Viasat Hockey, den är bortbytt mot vik-mik matchen pga Berglund och Kopitar.JohanPez skrev:Som ovan, viaplay eller Viasat Hockey om du har deras sportpaket.Örebroarn skrev:någon som vet om den här matchen sänds i tv?
Har en jävligt dålig känsla inför tisdag,, tror vår tur kommer ta slut, för lets face it vi hade lika gärna kunnat ståt på typ 1 poäng,,,
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Nja, vi kan ju stundtals se ett bra spel av oss och jag tror att det ligger latent i laget och att det snart kommer släppa och allting kommer flyta på. Jag är ganska så säker på det! 

Eller 12.Sotarn skrev:Har en jävligt dålig känsla inför tisdag,, tror vår tur kommer ta slut, för lets face it vi hade lika gärna kunnat ståt på typ 1 poäng,,,
- SirDIFalot
Jag har för mig att jag sett något specialerbjudande om biljetter till matchen mot Oskarshamn. Är nästan säker på det. Men nu hittar jag inget.
Någon som vet vad jag menar? Tänkte köpa lite biljetter och ge bort till denna match.
Någon som vet vad jag menar? Tänkte köpa lite biljetter och ge bort till denna match.
Expert.
Sv: Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Du kanske tänker på twittererbjudandet?SirDIFalot skrev:Jag har för mig att jag sett något specialerbjudande om biljetter till matchen mot Oskarshamn. Är nästan säker på det. Men nu hittar jag inget.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- SirDIFalot
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Så var det. Verkar slut nu.David1891 skrev:Du kanske tänker på twittererbjudandet?SirDIFalot skrev:Jag har för mig att jag sett något specialerbjudande om biljetter till matchen mot Oskarshamn. Är nästan säker på det. Men nu hittar jag inget.
Expert.
Re: Sv: Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
150:- för långsida med bästa plats på www.difhockey.se/tryckfelsnisseSirDIFalot skrev:Så var det. Verkar slut nu.David1891 skrev:Du kanske tänker på twittererbjudandet?SirDIFalot skrev:Jag har för mig att jag sett något specialerbjudande om biljetter till matchen mot Oskarshamn. Är nästan säker på det. Men nu hittar jag inget.