Ah. Det lät faktiskt rätt spännande, ploj eller ej. Därför frågade jag.Lee Harvey Oswald skrev:Ironisk, jag..?DIF_Soldier skrev:
Vänta nu... Är du ironisk nu eller är det en sport på riktigt? Jag är förvirrad.
Jo då, den finns.
Dock kanske inte som OS-gren längre...
Favoritsporter?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Favoritsporter?
Säg den glädje som varar
Jo, det är väll en OS-gren fortfarande? Tror sporten till och med är lite av en "huvudsport" för handikapp-OS.DIF_Soldier skrev:Ah. Det lät faktiskt rätt spännande, ploj eller ej. Därför frågade jag.Lee Harvey Oswald skrev:Ironisk, jag..?DIF_Soldier skrev:
Vänta nu... Är du ironisk nu eller är det en sport på riktigt? Jag är förvirrad.
Jo då, den finns.
lajjnus skrev:Jo, det är väll en OS-gren fortfarande? Tror sporten till och med är lite av en "huvudsport" för handikapp-OS.DIF_Soldier skrev:Ah. Det lät faktiskt rätt spännande, ploj eller ej. Därför frågade jag.Lee Harvey Oswald skrev:Ironisk, jag..?DIF_Soldier skrev:
Jo då, den finns.
Goalball är namnet och här har ni en försmak, jag hade då lirat upp bollen på läktaren
http://www.youtube.com/watch?v=oty8jlS7hd4
1. Ishockey. - I mitt tycke en helt överlägsen sport. Både att utöva och att se på. En avancerad sport där teknisk färdighet skall blandas med kraft och fart. Det finns inga tråkiga hockeymatcher.
2. Pingis. - J-O Waldner är en av mina största idoler och jag har själv spelat pingis i seriösa former. Otroligt spännande.
3. Tennis. - Sjukt kul att spela, nästan lika roligt att titta på.
4. VM, EM, Premier League och CL i fotboll. Fotbollsmatcher måste hålla så hög nivå för att det ska bli underhållande.
5. Golf. - Underskattad tv-sport. Skönt att titta på en slö söndag. Också väldigt väldigt roligt att spela, speciellt när slagen verkligen sitter. Var nere på 4,1 i hcp för några år sedan, men nu har det stigit till 6,4. Skärpning där.
2. Pingis. - J-O Waldner är en av mina största idoler och jag har själv spelat pingis i seriösa former. Otroligt spännande.
3. Tennis. - Sjukt kul att spela, nästan lika roligt att titta på.
4. VM, EM, Premier League och CL i fotboll. Fotbollsmatcher måste hålla så hög nivå för att det ska bli underhållande.
5. Golf. - Underskattad tv-sport. Skönt att titta på en slö söndag. Också väldigt väldigt roligt att spela, speciellt när slagen verkligen sitter. Var nere på 4,1 i hcp för några år sedan, men nu har det stigit till 6,4. Skärpning där.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Märkligt att friidrott, skidor och trav inte verkar vara något vidare populärt. 

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
1) Hockey.
.
.
.
.
.
.
2) Fotboll (i stora sammanhang, framförallt större mästerskap och typ Champions League. Allsvenskan är OK när DIF spelar, enbart därför...underhållningsvärdet är ju inte skyhögt direkt).
3) Tennis (spelat själv på halvhög nivå)
4) Cykling (egentligen grymt mycket roligare att själv utföra än at titta på men i brist på annat)
.
.
.
.
.
.
2) Fotboll (i stora sammanhang, framförallt större mästerskap och typ Champions League. Allsvenskan är OK när DIF spelar, enbart därför...underhållningsvärdet är ju inte skyhögt direkt).
3) Tennis (spelat själv på halvhög nivå)
4) Cykling (egentligen grymt mycket roligare att själv utföra än at titta på men i brist på annat)
Favoritsporter?
Hockey
Massa andra sporter.
Är en riktig sportnörd och kan se/följa det mesta bara det innehåller spänning. Men måste hålla med lho där om plingbollen (om han nu inte var ironisk) för det var en otroligt häftig sport där utövarna verkligen förfinat sitt sjätte sinne
Massa andra sporter.
Är en riktig sportnörd och kan se/följa det mesta bara det innehåller spänning. Men måste hålla med lho där om plingbollen (om han nu inte var ironisk) för det var en otroligt häftig sport där utövarna verkligen förfinat sitt sjätte sinne

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Titta i princip bara på hockey förutom när landslaget spelar i fotboll då det känns som en plikt att hejja på sitt land i världens största sport.
Avskaffa tre mot tre.
Lightweight. Sist jag gav mig ut i joggingspåret skalv marken kring Fukushima, Ban Ki-moon ringde och bad mig sluta. Ta din vikt, addera en halv Daniel Brodin och du har mig. PM'ar dig för gemensam löparrunda.Magnutz skrev:Haha, orkade inte skriva ner en 4e. Skulle kunnat vara fickpingis..Shitkicker skrev:Undrar om inte det här är ett ganska bra personlighetstest? "Säg mig vilka dina favoritsporter är och jag skall säga vem du är!"
Själv får jag iaf konkreta bilder i huvudet av vad ni är för typer, och hur ni ser ut, era kotlettfrissor där.![]()
Nån som exempelvis plitar ner "vakant" måste ju vara duktigt fantasilös och tråkig..hoho.men jag gillar löpning, långdistans fast jag väger dryga 100 pannor..
terapisport.
Kotlettfrissan är inte så kotlettartad, mest rakat här.
Härligt Daniel. Cykelsport är lite svårtillgängligt först, ibland är vad man råkar se på tv bara en transportsträcka, men ger man det verkligen chansen och börjar följa de stora etapploppen kommer man in i det fort. Man får personliga favoriter. lär sig mer och mer om sporten och börjar snart förstå vilka sinnessjukt hårdtränade idrottsmän det verkligen är. Att följa bergsetapperna under Tour de France på TV, med en liten peng satsad, och ett par väl kylda Kronenbourg nära till hands är enormt trevligt. Det rekommenderas.-daniel- skrev: 4) Cykling (egentligen grymt mycket roligare att själv utföra än at titta på men i brist på annat)
Längdskidåkning älskar jag, men egentligen bara under de stora mästerskapen och det känns skitlöjligt att hävda att det är en av mina favoritidrotter då jag inte ägnar de aktiva så mycket som en tanke annat än då de ställer upp i VM eller OS.pulverapa skrev:Märkligt att friidrott, skidor och trav inte verkar vara något vidare populärt.
- Lee Harvey Oswald
seppuko skrev:Hockey
Massa andra sporter.
Är en riktig sportnörd och kan se/följa det mesta bara det innehåller spänning.
Men måste hålla med lho där om plingbollen (om han nu inte var ironisk)för det var en otroligt häftig sport där utövarna verkligen förfinat sitt sjätte sinne
Sorry, jag var ironisk, försökte skoja till det lite,
Så tror alla att jag var allvarlig, bra betyg på det skämtet.. .

(Soldaten från Flen tvekade dock en smula)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Favoritsporter?
Antog detLee Harvey Oswald skrev:seppuko skrev:Hockey
Massa andra sporter.
Är en riktig sportnörd och kan se/följa det mesta bara det innehåller spänning.
Men måste hålla med lho där om plingbollen (om han nu inte var ironisk)för det var en otroligt häftig sport där utövarna verkligen förfinat sitt sjätte sinne
Sorry, jag var ironisk, försökte skoja till det lite,
Så tror alla att jag var allvarlig, bra betyg på det skämtet.. .![]()
(Soldaten från Flen tvekade dock en smula)

Dock, det är en skoj sport att kika på

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
1) Hockey, behöver inte ens berätta varför.
2) Fotboll, spelar fortfarande.
3) Handboll, vid stora mästerskap kan det vara kul att kolla på.
2) Fotboll, spelar fortfarande.
3) Handboll, vid stora mästerskap kan det vara kul att kolla på.

Hahaha!Shitkicker skrev: Lightweight. Sist jag gav mig ut i joggingspåret skalv marken kring Fukushima, Ban Ki-moon ringde och bad mig sluta. Ta din vikt, addera en halv Daniel Brodin och du har mig. PM'ar dig för gemensam löparrunda.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Vi märker det, ja.DIF_Soldier skrev:Alkohol/supa/bli full.