Jag tycker All Star-matchen är rätt tråkig å titta på. Hockey ska vara hårt och aggressivt spel, i uppvisningsmatchen är det ju typ tvärtom - riktigt lojt. Ett gäng shysta finter och klapp-klapp mål kan man kanske få se, men hur kul är det när försvaret bara tittar på? :p
lajjnus skrev:Jag tycker All Star-matchen är rätt tråkig å titta på. Hockey ska vara hårt och aggressivt spel, i uppvisningsmatchen är det ju typ tvärtom - riktigt lojt. Ett gäng shysta finter och klapp-klapp mål kan man kanske få se, men hur kul är det när försvaret bara tittar på? :p
Ja asså, lite kan dom fan kämpa. Fast det här tycker väl jänkarna är kul, det är ju det matchen går ut på! Rätt onödig match om man tänker efter, hade gärna sett en NHL match istället för det här Elitserietempot.
Det är ju alltid likadant. Man sitter och drägglar över laguppställningarna till All-star-matchen, men så fort den drar igång så blir man alltid lika besviken. Lite som att få strumpor i julklapp (inslagna i ett hårt paket).
Så skön kille, vilken vänsterslägga! Tycker också att han bjöd på det mest minnesvärda (av många) klippet i "Road to Winter Classic" när han skulle berätta hur det kändes att vara andremålvakt: "-I fucking love it. I love it."
Helt klart en ny favorit. <3
Annars kikade jag mest Detroit inatt och det var ju en galen målfest där Franzén gjorde mål på allt. Sjukt.