Han valde mellan Colorado och....Gnaget...Wayne skrev:Vad fan... var inte han påväg till gnaget?SkönaDjurgårn skrev:OMG, Foppa tränar med Colorado! Läs på Aftonbladet. Please, make it happen...
NHL 10/11
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: NHL 10/11
Tror Foppa gör succé faktiskt. Det känns som att han är tillbaka på allvar nu.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Är du allvarlig?! Själv hoppas jag att killen får avsluta på topp men fruktar en slutgiltig FF-artikel. (Foppa-fot)Mäklaren skrev:Tror Foppa gör succé faktiskt. Det känns som att han är tillbaka på allvar nu.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
För er som är vakna kan jag tipsa om att NHL All Star Superskills Competition går nu på bla ESPN.
Grymt kul att kolla på faktiskt!
Grymt kul att kolla på faktiskt!
Chara skjuter hårt! 105.9 mph!
Dags för All Star matchen! Vilka håller ni på? Själv så tycker jag att Lidas lag kan ta och vinna! 
Edit: Happ, Lidas ligger under med 3-0 efter 3.50 minuter, haha!
Edit: Happ, Lidas ligger under med 3-0 efter 3.50 minuter, haha!
Jag tycker All Star-matchen är rätt tråkig å titta på. Hockey ska vara hårt och aggressivt spel, i uppvisningsmatchen är det ju typ tvärtom - riktigt lojt. Ett gäng shysta finter och klapp-klapp mål kan man kanske få se, men hur kul är det när försvaret bara tittar på? :p
Ja asså, lite kan dom fan kämpa. Fast det här tycker väl jänkarna är kul, det är ju det matchen går ut på!lajjnus skrev:Jag tycker All Star-matchen är rätt tråkig å titta på. Hockey ska vara hårt och aggressivt spel, i uppvisningsmatchen är det ju typ tvärtom - riktigt lojt. Ett gäng shysta finter och klapp-klapp mål kan man kanske få se, men hur kul är det när försvaret bara tittar på? :p
- SkönaDjurgårn
Det är ju alltid likadant. Man sitter och drägglar över laguppställningarna till All-star-matchen, men så fort den drar igång så blir man alltid lika besviken. Lite som att få strumpor i julklapp (inslagna i ett hårt paket). 
Vad blev det till slut? Somnade vid 4-0 till Stall:s lag.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
11-10 till Lidas.Mäklaren skrev:Vad blev det till slut? Somnade vid 4-0 till Stall:s lag.
Någon som vet om matchen ligger uppe på tpb eller liknande?
Brent Johnson!
- SkönaDjurgårn
Så skön kille, vilken vänsterslägga! Tycker också att han bjöd på det mest minnesvärda (av många) klippet i "Road to Winter Classic" när han skulle berätta hur det kändes att vara andremålvakt: "-I fucking love it. I love it."Crashmash skrev:Brent Johnson!
Helt klart en ny favorit. <3
Annars kikade jag mest Detroit inatt och det var ju en galen målfest där Franzén gjorde mål på allt. Sjukt.