Jag har aldrig varit på någon match i Sundsvall, brukar dock gå i Timrå när DIF är på besökdiftobbe89 skrev:De visar allsvenskan på visast hockey, och igår visade dom just Sundsvall, följde hela matchen och måste säga att Tim inte såg speciellt stabil ut, men Sundsvall lyckades ändå vinna, mot Västerås ..android skrev:ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Tror faktiskt våra backar får mer problem här än mot Hv..
Brynäs IF - Djurgårdens IF, 23/9 2010
Re: Brynäs IF - Djurgårdens IF, 23/9 2010
-
Jockmaniac
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och nu ska ju Wikegård börja på Viasat som expert så då blir sändningarna genast mycket bättre. Skönt att inte bara behöva dras med fiskmåsen Calle Johansson hela tiden!diftobbe89 skrev:De visar allsvenskan på visast hockey, och igår visade dom just Sundsvall, följde hela matchen och måste säga att Tim inte såg speciellt stabil ut, men Sundsvall lyckades ändå vinna, mot Västerås ..android skrev:ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Tror faktiskt våra backar får mer problem här än mot Hv..
100% DJURGÅRDSJ***L
Åk aldrig dit heller, Gärdehov är en genuin sunk-hall!ViperDIF skrev:Jag har aldrig varit på någon match i Sundsvall, brukar dock gå i Timrå när DIF är på besök
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Vet att denna länk fanns någonstans.. men kan ju lägga upp den igen som sirdifalot har gjort så fint:)
Åker in till Gävle snart. Ska bli kul att se DIF spela igen.
Kul också att Mark får stå, det förtjänar han.
Kul också att Mark får stå, det förtjänar han.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Tung snubbe den där SirDIFalot...lefflan skrev:Vet att denna länk fanns någonstans.. men kan ju lägga upp den igen som sirdifalot har gjort så fint:)
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Hört att han kan gå på vatten...SirDIFalot skrev:Tung snubbe den där SirDIFalot...lefflan skrev:Vet att denna länk fanns någonstans.. men kan ju lägga upp den igen som sirdifalot har gjort så fint:)
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Själv tycker jag att han är en riktig pajas. Ska enligt säkra källor vara aik, fast bara i smyg.Snazzi skrev:Hört att han kan gå på vatten...SirDIFalot skrev:Tung snubbe den där SirDIFalot...lefflan skrev:Vet att denna länk fanns någonstans.. men kan ju lägga upp den igen som sirdifalot har gjort så fint:)
Skämt åsido, jag gillar inte Brynäs, därför så skulle jag verkligen, verkligen vilja att Widing gör ett par kassar idag.
Vinst, 1-3.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Får ju nästan en tår i ögat och kan inte tänka på annat än: F*N vad jag saknar Wesslau!melker skrev:Åk aldrig dit heller, Gärdehov är en genuin sunk-hall!ViperDIF skrev:Jag har aldrig varit på någon match i Sundsvall, brukar dock gå i Timrå när DIF är på besök
Vart är allt folk? tycker det har vart dåligt drag senaste tiden här på forumet.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Har du inte hört? Det är bra drag kring fotbollen nu, vi är på frammarsch igen.lefflan skrev:Vart är allt folk? tycker det har vart dåligt drag senaste tiden här på forumet.
Framåt blåränder!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Ja juste:) glömde jag bort.. själv så har jag fått engångskod från c-sports för första matchen krånglade så den spar jag till dif-aik fotbollsmatchen... För den koden skulle jag kunna använda till vad som helst på sidan:P
Grym andra kejda!
- Ja-ke den andre
lefflan skrev:Ja juste:) glömde jag bort.. själv så har jag fått engångskod från c-sports för första matchen krånglade så den spar jag till dif-aik fotbollsmatchen... För den koden skulle jag kunna använda till vad som helst på sidan:P
Krånglade din match mot HV?
Skönt att man hör SFGD på tv sändningen när de e bortamatch.