android skrev:ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Tror faktiskt våra backar får mer problem här än mot Hv..
De visar allsvenskan på visast hockey, och igår visade dom just Sundsvall, följde hela matchen och måste säga att Tim inte såg speciellt stabil ut, men Sundsvall lyckades ändå vinna, mot Västerås ..
Jag har aldrig varit på någon match i Sundsvall, brukar dock gå i Timrå när DIF är på besök
android skrev:ViperDIF, går du något på Sundsvalls matcher? Då kanske du kan rapportera lite hur Tim Sandberg sköter sig? Lite OT kanske.
Tror faktiskt våra backar får mer problem här än mot Hv..
De visar allsvenskan på visast hockey, och igår visade dom just Sundsvall, följde hela matchen och måste säga att Tim inte såg speciellt stabil ut, men Sundsvall lyckades ändå vinna, mot Västerås ..
Och nu ska ju Wikegård börja på Viasat som expert så då blir sändningarna genast mycket bättre. Skönt att inte bara behöva dras med fiskmåsen Calle Johansson hela tiden!
Ja juste:) glömde jag bort.. själv så har jag fått engångskod från c-sports för första matchen krånglade så den spar jag till dif-aik fotbollsmatchen... För den koden skulle jag kunna använda till vad som helst på sidan:P
lefflan skrev:Ja juste:) glömde jag bort.. själv så har jag fått engångskod från c-sports för första matchen krånglade så den spar jag till dif-aik fotbollsmatchen... För den koden skulle jag kunna använda till vad som helst på sidan:P