Vem är backen som är på gång?
Nu har Ryman mycket att leva upp till. :)
ISHOCKEY. Djurgården är på väg att skriva kontrakt med en back som ska gå in i de första backparen.
– Det är en utländsk back, som inte spelat i elitserien tidigare, mer säger jag inte för det är många som jagar backar och den här vill vi inte att någon annan ska ta ifrån oss. Men vi är väldigt nära kontrakt och hoppas ha det klart på fredag, säger Djurgårdstränaren Hans Särkijärvi.
- grandstoff
-
-
Fast nu är det fansen som övertolkat Säcken. Han säger ingenting om NHL-status eller stjärnback.grandstoff skrev:Men herregud...
Säcken talar om denna back som att det är ett rikigt ess i rockärmen som ingen annan har koll på. Ur hatten drar han Ryman, som övriga hockeysverige fnyser åt.
Om detta är den stjärnback som det äskats pengar för har iaf jag ställt förhoppningarna ett par pinnhål för högt. :?
Han ska inte lastas för att han signat Ryman (som KOMMER vara en av dom bättre backarna i år i vårt lag i dagsläget)
Ingen i Hockey-Sverige har fnyst åt Ryman heller. Det vore direkt korkat, då han är en mycket bra back. (+34 i plus/minus senaste säsongen. Inte illa)
- grandstoff
Det jag menade i mitt inlägg var att Säcken & Co gått ut i media och förklarat att minst en, helst två, etablerade backar ska in i truppen. Fram vaskar de Ryman som då ska vara svaret på Djurgårdens backproblem. Det var väl inte främst Ryman som spelare, utan snarare som lösning, som många fnös åt.fd skuggan skrev: Ingen i Hockey-Sverige har fnyst åt Ryman heller. Det vore direkt korkat, då han är en mycket bra back. (+34 i plus/minus senaste säsongen. Inte illa)
-
Jo, håller med men jag tror inte det är slutvärvat ännu. Dom väntar in arbetslösa NHL-spelare.grandstoff skrev: Det jag menade i mitt inlägg var att Säcken & Co gått ut i media och förklarat att minst en, helst två, etablerade backar ska in i truppen. Fram vaskar de Ryman som då ska vara svaret på Djurgårdens backproblem. Det var väl inte främst Ryman som spelare, utan snarare som lösning, som många fnös åt.
Vi får väl se...
Dom som trodde att det var Neckar, så kan dom drömma på.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 51,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 51,00.html
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
- Ritterwand