Vem är backen som är på gång?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
basse7

Inlägg av basse7 »

vi måste ha en back til.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Nu har Ryman mycket att leva upp till. :)
ISHOCKEY. Djurgården är på väg att skriva kontrakt med en back som ska gå in i de första backparen.
– Det är en utländsk back, som inte spelat i elitserien tidigare, mer säger jag inte
för det är många som jagar backar och den här vill vi inte att någon annan ska ta ifrån oss. Men vi är väldigt nära kontrakt och hoppas ha det klart på fredag, säger Djurgårdstränaren Hans Särkijärvi.
Användarvisningsbild
ZtAvVe

Inlägg av ZtAvVe »

HAHA! RYMAN!? :D
Användarvisningsbild
grandstoff

Inlägg av grandstoff »

Men herregud...
Säcken talar om denna back som att det är ett rikigt ess i rockärmen som ingen annan har koll på. Ur hatten drar han Ryman, som övriga hockeysverige fnyser åt.
Om detta är den stjärnback som det äskats pengar för har iaf jag ställt förhoppningarna ett par pinnhål för högt. :?
Hockeyröven

Inlägg av Hockeyröven »

Det måste ha varit Ryman de menade i City, synd...
Men Säcken har väl sagt att dom skulle plocka in två nya backar?
fd skuggan

Inlägg av fd skuggan »

grandstoff skrev:Men herregud...
Säcken talar om denna back som att det är ett rikigt ess i rockärmen som ingen annan har koll på. Ur hatten drar han Ryman, som övriga hockeysverige fnyser åt.
Om detta är den stjärnback som det äskats pengar för har iaf jag ställt förhoppningarna ett par pinnhål för högt. :?
Fast nu är det fansen som övertolkat Säcken. Han säger ingenting om NHL-status eller stjärnback.
Han ska inte lastas för att han signat Ryman (som KOMMER vara en av dom bättre backarna i år i vårt lag i dagsläget)

Ingen i Hockey-Sverige har fnyst åt Ryman heller. Det vore direkt korkat, då han är en mycket bra back. (+34 i plus/minus senaste säsongen. Inte illa)
Användarvisningsbild
grandstoff

Inlägg av grandstoff »

fd skuggan skrev: Ingen i Hockey-Sverige har fnyst åt Ryman heller. Det vore direkt korkat, då han är en mycket bra back. (+34 i plus/minus senaste säsongen. Inte illa)
Det jag menade i mitt inlägg var att Säcken & Co gått ut i media och förklarat att minst en, helst två, etablerade backar ska in i truppen. Fram vaskar de Ryman som då ska vara svaret på Djurgårdens backproblem. Det var väl inte främst Ryman som spelare, utan snarare som lösning, som många fnös åt.
fd skuggan

Inlägg av fd skuggan »

grandstoff skrev: Det jag menade i mitt inlägg var att Säcken & Co gått ut i media och förklarat att minst en, helst två, etablerade backar ska in i truppen. Fram vaskar de Ryman som då ska vara svaret på Djurgårdens backproblem. Det var väl inte främst Ryman som spelare, utan snarare som lösning, som många fnös åt.
Jo, håller med men jag tror inte det är slutvärvat ännu. Dom väntar in arbetslösa NHL-spelare.
Vi får väl se...
Användarvisningsbild
Cellus
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

Dom som trodde att det var Neckar, så kan dom drömma på.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 51,00.html
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Trist...
Senast redigerad av Jojje den 2005-09-24 15:39:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Inte nog med att de tog Neckar, Henrik Petré går till dem också. Henriks moderklubb är DIF. Inte världshistoriens bästa back kanske, men ändå.
Skriv svar