klara for slutspel !
-
Re: klara for slutspel !
Resterande 11? Du menar väl 7?Äppelmos skrev:Håller med!Caveman skrev:Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Om jag nu ska vara lite seriös, så ser vårat lag förbannat starkt ut och om jag va nått av dom resterande 11 skulle jag inte vilja möta oss!
Nej jag tror inte att nått av dom andra 11 lagen vill möta oss, oavsätt vilka andra som går till slutspel. (Vi vet ju inte riktigt vilka som kniper sissta plattsen så jag garderade mig igenom att skriva 11 ^^)Rocker skrev:Resterande 11? Du menar väl 7?Äppelmos skrev:Håller med!Caveman skrev:Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Om jag nu ska vara lite seriös, så ser vårat lag förbannat starkt ut och om jag va nått av dom resterande 11 skulle jag inte vilja möta oss!
- Remy Lebeau
Satan vad underbart! Går inte beskriva med ord hur skönt det känns! Jag är oerhört lättad och glad just nu.
Har alltid trott att vi kan ställa till det för villket lag som helst. Djurgården är årets "dark horse" i slutspelet.
Har alltid trott att vi kan ställa till det för villket lag som helst. Djurgården är årets "dark horse" i slutspelet.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=4539espen21 skrev:Vilken lättnad! Bragdguldet till djurgår´n =).
Nån som vet när man kan boka biljetter????????
UNDERBARA DJURGÅRN, FAN VAD JAG ÄLSKAR DJURGÅRN. HÖRS PÅ MATCHCHATTEN BLOCCO O SILLEN OCH ALLA ANDRA DJURGÅRDSVÄNNER!
Räkna med det mannen!djjjj skrev:http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=4539espen21 skrev:Vilken lättnad! Bragdguldet till djurgår´n =).
Nån som vet när man kan boka biljetter????????
UNDERBARA DJURGÅRN, FAN VAD JAG ÄLSKAR DJURGÅRN. HÖRS PÅ MATCHCHATTEN BLOCCO O SILLEN OCH ALLA ANDRA DJURGÅRDSVÄNNER!
Nu ska vi låta laget som väljer oss få ångra det under hela jävla sommaren!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grymt skönt! Jag har inte missat en hemmamatch sedan 05/06 och känner mig därför jävligt stolt över att vara Djurgårdare. Grymt imponerad, men inte överraskad, av lagets prestationer denna säsong. Hoppas att Djurgårdshjältarna på isen såväl som på läktarna tar oss riktigt långt i slutspelet. Vi förtjänar det!