Varför litar ingen på sitt djurgården??
Fortsätt tjata och hoppas att de ger med sig. Så länge du gör ditt bästa så är alla nöjda!Goalie skrev:jag kan inte se på matcherna (har aldrig sett någon heller) för jag bor i skåne och åker nästan aldrig till stockholm ,men tjatar på mina föräldrar att jag åtminstånde kan åka tåg till stockholm...
-
!
sen måste man ju acceptera dom som hålle rpå Djurgården i Hockey och kanske inte håller på Djurgården lika mycket i fotboll.
det är två olika föreningar egentligen, det är en stor som delat sig
du har Djurgårdens ishockeyförening (difhockey)
och du har Djurgårdens Idrottsförening IF fotboll
dom har skild ekonomi men är fortfarande en klubb ihop
sen om många tycker att det är roligare med hockey det är ju bara acceptera jag är visserligen djurgårdare i båda sporterna men det hjälper väll inte att klaga på dom som inte är det.
Var glada för att dom överhuvudtaget är Djurgårdare
och varför blanda in fotbollen på en hemsida där forumet heter DIFHOCKEY där det bara ska tas upp saker som rör DIFHOCKEY!
det är två olika föreningar egentligen, det är en stor som delat sig
du har Djurgårdens ishockeyförening (difhockey)
och du har Djurgårdens Idrottsförening IF fotboll
dom har skild ekonomi men är fortfarande en klubb ihop
sen om många tycker att det är roligare med hockey det är ju bara acceptera jag är visserligen djurgårdare i båda sporterna men det hjälper väll inte att klaga på dom som inte är det.
Var glada för att dom överhuvudtaget är Djurgårdare

och varför blanda in fotbollen på en hemsida där forumet heter DIFHOCKEY där det bara ska tas upp saker som rör DIFHOCKEY!
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!