Doyle skrev:Känns som ett lämpligt tillfälle att plocka in en eller två hängivna juniorer med tanke på skadeläget som tornar upp sig vid horisonten, Bäcker, Frylén, Ask, Axelsson, mfl.
Tycker Calle redan visat vägen med tåga och framåtanda, våga chansa med ett par duktiga "junisar"
Kan vara lämpligt just nu också då DIF är inne i en bra trend, sånt smittar ju som bekant av sig på självförtroendet
Jag skrev detta i en annan tråd. Calle är ju såklart med.. sedan borde Guter och Henrik Eriksson då chansen med.. om de behövs.
Hoppas nu att DIF vinner idag, 3 viktiga poäng inför uppehållet eftersom vi "bara" knep 1p mot Brynäs, räknar kallt med 3p hemma mot Mora på Lördag för övrigt. Men idag fyller jag 28år så 2-4 borta mot Timrå idag vore den bästa presenten!
Fnatte79 skrev:Hoppas nu att DIF vinner idag, 3 viktiga poäng inför uppehållet eftersom vi "bara" knep 1p mot Brynäs, räknar kallt med 3p hemma mot Mora på Lördag för övrigt. Men idag fyller jag 28år så 2-4 borta mot Timrå idag vore den bästa presenten!