Strömberg=power skrev:Har lite tight med tid nu för att kunna åka till Göteborg och hämta biljetter. Tänkte åka dit med min syster, som förresten är frölundait.
Kan du inte åka dit på matchdagen och köpa direkt innan match då? Är tveksam till om det kommer mycket folk faktiskt. Därför hade det varit grymt kul med majoriten Djurgårdare där
Strömberg=power skrev:Har lite tight med tid nu för att kunna åka till Göteborg och hämta biljetter. Tänkte åka dit med min syster, som förresten är frölundait.
Kan du inte åka dit på matchdagen och köpa direkt innan match då? Är tveksam till om det kommer mycket folk faktiskt. Därför hade det varit grymt kul med majoriten Djurgårdare där
Jo, de går nog att fixa. Hehe, gör väl inte så mycket om majoriteten är frölundaiter, bara vi hörs mest!
Kommer ihåg den fjärde semifinalen mellan Frölunda och Djurgården under lockouten i Frölundaborg. Vi var kanske 30-40 Djurgårdare mot alla Frölundaiter. Och min syster ville inte stå i Djurgårdklacken så jag stod längst ner bland alla Frölundafans. När spelarna gjorde sitt på isen så tog djurgårdklacken faktiskt över sen. Och snacka om att det var tyst sen när Djurgården gjorde mål!
Crashmash skrev:Fan, blandade ihop Lid och Lin ;( Kan du inte flytta? Hoppas vi ses i Gbg i alla fall då
Haha, jovisst! Ska ju göra mitt gymnasieval nu i höst, funderar lite på Stockholm. För de vore ju roligt att kunna följa DIF på nära håll, men sen så blir det lite strul med boende, pengar och lite sånt. Som vanligt.
Vem mer än jag vill se Printz mosa filmarn Andersson? Jag vill dit, konstigt nog är jag laddad som fan för hockey mitt i sommaren. Tycker även semestertiderna borde vara över på kansliet så medlems-sakerna kommer Inbetalnings-kort osv.
Gärna att Printz trycker till Johnson ocksa sa att han bryter varenda ben i kroppen Somsagt, jag bor i Gbg men är just nu i Spanien sa kan tyvärr ej närvara
Det kommer nog en hel del Djurgårdare tror jag. Djurgården är det lag som har mest supporters runt om i landet. Även om det inte syns på alla matcher.
Men när tv4 gjorde en undersökning för något år sedan om vilket lag som har mest supporters på bortamatcherna så var faktiskt Djurgården högst upp av alla. Deras förklaring var då att Djurgårdens supporters är så utspridda i landet. Skulle nog kunna stämma, för den storklubb DIF var och fortfarande är.