Jag misstänkte detCrashmash skrev:Jag glömde ";);)" efter, så menade egentligen inget med detBautabröl skrev:Nej! Jag har inte tid.Crashmash skrev:Jag slår vad om att det är för att jag skrev att jag ville dit ...
Frölunda - Djurgårdens IF, 14/8 2007
- Strömberg=power
- Strömberg=power
Har lite tight med tid nu för att kunna åka till Göteborg och hämta biljetter. Tänkte åka dit med min syster, som förresten är frölundait.Crashmash skrev:Tveksamt. Är nästan säker på att det endast är direktinsläpp. Men kan ha fel, får man fråga varför du undrar?Strömberg=power skrev:Går det att få tag på biljetter till matchen utan att behöva åka till Göteborg?
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Kan du inte åka dit på matchdagen och köpa direkt innan match då? Är tveksam till om det kommer mycket folk faktiskt. Därför hade det varit grymt kul med majoriten Djurgårdare därStrömberg=power skrev:Har lite tight med tid nu för att kunna åka till Göteborg och hämta biljetter. Tänkte åka dit med min syster, som förresten är frölundait.
- Strömberg=power
Jo, de går nog att fixa.Crashmash skrev:Kan du inte åka dit på matchdagen och köpa direkt innan match då? Är tveksam till om det kommer mycket folk faktiskt. Därför hade det varit grymt kul med majoriten Djurgårdare därStrömberg=power skrev:Har lite tight med tid nu för att kunna åka till Göteborg och hämta biljetter. Tänkte åka dit med min syster, som förresten är frölundait.
Kommer ihåg den fjärde semifinalen mellan Frölunda och Djurgården under lockouten i Frölundaborg. Vi var kanske 30-40 Djurgårdare mot alla Frölundaiter. Och min syster ville inte stå i Djurgårdklacken så jag stod längst ner bland alla Frölundafans. När spelarna gjorde sitt på isen så tog djurgårdklacken faktiskt över sen. Och snacka om att det var tyst sen när Djurgården gjorde mål!
- Strömberg=power
- Strömberg=power
Haha, jovisst!Crashmash skrev:Fan, blandade ihop Lid och Lin ;( Kan du inte flytta?Hoppas vi ses i Gbg i alla fall då
-
Sidney Crosby
- Strömberg=power
- Strömberg=power
Det kommer nog en hel del Djurgårdare tror jag. Djurgården är det lag som har mest supporters runt om i landet. Även om det inte syns på alla matcher.
Men när tv4 gjorde en undersökning för något år sedan om vilket lag som har mest supporters på bortamatcherna så var faktiskt Djurgården högst upp av alla. Deras förklaring var då att Djurgårdens supporters är så utspridda i landet. Skulle nog kunna stämma, för den storklubb DIF var och fortfarande är.
Men när tv4 gjorde en undersökning för något år sedan om vilket lag som har mest supporters på bortamatcherna så var faktiskt Djurgården högst upp av alla. Deras förklaring var då att Djurgårdens supporters är så utspridda i landet. Skulle nog kunna stämma, för den storklubb DIF var och fortfarande är.