[OF] - Skrivbordsunderlägg till mobil
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: [OF] - Skrivbordsunderlägg till mobil
Här kommer en mobilbakgrundsbild i storlek 240*320.

Riktigt vackra bilder! Tänk om de gick att finna i 128x160. 

Har du gjort den själv? Isåfall skulle jag uppskatta om du kunde göra en likadan men att DIF loggan sitter på nedre delen av bilden istället. Måste ha det så eftersom min mobil har massa kludd där uppe.Philly Flu skrev:Här kommer en mobilbakgrundsbild i storlek 240*320.
- Philly Flu
Det är klart det skall finnas en i 128*160 också...

- Philly Flu
Vi kör en med DIF-knappen i nedre delen också då...

Man tackar och bugar.Philly Flu skrev:Vi kör en med DIF-knappen i nedre delen också då...
Mycket fina bilder av Philly Flu och Taddis, åker in på mobilen på en gång!
Senast redigerad av blyrr3 den 2009-01-02 14:29:13, redigerad totalt 1 gånger.
Alltid oavsett - Förevigt Djurgården !
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959 - 1960 - 1961
1962 - 1963 - 1983 - 1989 - 1990 - 1991 - 2000 - 2001
De två första bilderna du la upp känns som rip offs från ett tema jag gjorde för 3 år sedan till min gamla Z800i... Har för mig att jag skickade in dem till difhockey.se och föreslog en mobilavdelning. Ska väl egentligen inte klaga, kul med folk som spenderar tid på sånt här och delar med sig.taddis skrev:Visste inte under vilket forum detta skulle ligga så det hamnade här.
Hur som så satt jag iaf igår och komponerade ihop två stycken skrivbordsunderlägg i formatet 176x220 px vilket är formatet för de senaste Sony ericsson modellerna (k750i, w810i osv). Vet inte hur det är med copyright osv, är det så att jag bryter mot något så är det bara till att tabort tråden.
Tänkte iallafall bara dela med mig om det är någon som intresserad.
Lycka till med framtida projekt, jag laddar iaf gärna ner dem!
Re:
Tackar vi för! Kör på den första, ser klockrent ut i min w980i : ) Hade den lågupplösta i min förra mobil.taddis skrev:Här är två stycken i storleken 240x320. En förstoring av DIF hockeyn och en ny.
Minst lika stort tack till JoeyG som är den som skapade bilderna från början om jag förstått det rätt.
Tack så mykcet för dom bilderna! riktigt snygga..
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Tjena,JoeG skrev:De två första bilderna du la upp känns som rip offs från ett tema jag gjorde för 3 år sedan till min gamla Z800i... Har för mig att jag skickade in dem till difhockey.se och föreslog en mobilavdelning. Ska väl egentligen inte klaga, kul med folk som spenderar tid på sånt här och delar med sig.taddis skrev:Visste inte under vilket forum detta skulle ligga så det hamnade här.
Hur som så satt jag iaf igår och komponerade ihop två stycken skrivbordsunderlägg i formatet 176x220 px vilket är formatet för de senaste Sony ericsson modellerna (k750i, w810i osv). Vet inte hur det är med copyright osv, är det så att jag bryter mot något så är det bara till att tabort tråden.
Tänkte iallafall bara dela med mig om det är någon som intresserad.
Lycka till med framtida projekt, jag laddar iaf gärna ner dem!
Ska bara klargöra att dom här bilderna är ingen rip-off eller kopia från någon annan. Jag komponerade ihop dom utan att sett några andra liknande bilder. Självklart är delar av dom tagna (doh!)från DIF Hockeys hemsida och Järnkaminernas hemsida. Så, så var det med det. Om någon vill ha .psd filerna och vill leka vidare med dom så är det bara att fråga så skickar jag dom.
/taddis
Tjena Taddis,
Har du bilden med 1891 och klocktornet i 176x220 px???
Om inte, skulle du kunna fixa en sån, jag tyckte den var jäkligt läcker!!
Har du bilden med 1891 och klocktornet i 176x220 px???
Om inte, skulle du kunna fixa en sån, jag tyckte den var jäkligt läcker!!
tja!
Kan ni inte göra nån animerad??
Om ni har kunskap vill säga.
MVH
Danijell
Kan ni inte göra nån animerad??
Om ni har kunskap vill säga.
MVH
Danijell
Danijell