Alla (ev.) kvartsfinaler spelas på Hovet!
- Håkan Södergren
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jävlar vad alla vat positiva nu då! Det är inga lätta matcher vi har kvar, men den 2/3 mot LHC kan bli en avgörande match så jag hoppas att de 500 biljetter vi bokat blir slutsålda, jag kommer iaf.
Förresten, det kommer 13 000 pers på en landskamp som i söndags men ingen när djurgårn spelar? Hoppas det var där som vart lite biten och kommer på fler DIF matcher.
Förresten, det kommer 13 000 pers på en landskamp som i söndags men ingen när djurgårn spelar? Hoppas det var där som vart lite biten och kommer på fler DIF matcher.
diffarn1 skrev:Jävlar vad alla vat positiva nu då! Det är inga lätta matcher vi har kvar, men den 2/3 mot LHC kan bli en avgörande match så jag hoppas att de 500 biljetter vi bokat blir slutsålda, jag kommer iaf.
Det har ju ändå vart 8700 och 8100 på de 2 senaste matcherna. Inte många lag i elitserien som matchar det just nu.
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
13 000 i Söndags........ Det var Finnar, barn (inbjudna lag) & folk från landsbygden, du vet dom med partyhattarna. Knappast dom som brukar gå på DIF va?diffarn1 skrev:Jävlar vad alla vat positiva nu då! Det är inga lätta matcher vi har kvar, men den 2/3 mot LHC kan bli en avgörande match så jag hoppas att de 500 biljetter vi bokat blir slutsålda, jag kommer iaf.
- Håkan Södergren
Beklagar segern idag. F-n oxå nu ligger vi på slutspelsplats igen. Jaja, det kommer nog snart rätta till sig genom förlust hemma mot Timrå nästa match. Skönt att Mora vann oxå så det blir lite spänning.Kall-El skrev:Skall bli kul att se när vissa härinne vaknar upp ur sin rosensömn!Håkan Södergren skrev:Riktigt kul att kvartarna kommer att spelas på Hovet. Chans till fullsatt för en gångs skull.
Undrar f ö om kvalserieneggarna med Kall-el i spetsen kommer att bli besvikna när DIF går till slutspel?
F-n vad jag skrattar högt just nu!!!
Ja .. Fortsätter vi såhär så kommer vi gå till slutspelKall-El skrev:Skall bli kul att se när vissa härinne vaknar upp ur sin rosensömn!Håkan Södergren skrev:Riktigt kul att kvartarna kommer att spelas på Hovet. Chans till fullsatt för en gångs skull.
Undrar f ö om kvalserieneggarna med Kall-el i spetsen kommer att bli besvikna när DIF går till slutspel?
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Kall-El har sedan länge skärpt till sig. Nu är han som en helt vanligt negativ Djurgårdare och är dessutom en av dom med dom sundaste åsikterna här på forumet.Håkan Södergren skrev:Riktigt kul att kvartarna kommer att spelas på Hovet. Chans till fullsatt för en gångs skull.
Och var kvarstfinalen spelas orkar man knappast bry som om just nu.....
- Håkan Södergren
Jaså, ja ja, det är därför jag retar mig så förbaskat på hans neggande, p g a att han är som en vanlig negativ Djurgårdare, ja men då så... Grabben kan för f-n inte haft annat än trasiga leksaker, om ens några, som barn! Håller med om att Kall-el verkar ha en del hockeykunnande och OK åsikter emellanåt men jag är duktigt less på allt neggande bara.Affse skrev:Kall-El har sedan länge skärpt till sig. Nu är han som en helt vanligt negativ Djurgårdare och är dessutom en av dom med dom sundaste åsikterna här på forumet.
I jämförelse med hur serien går och ser ut just nu håller jag fullständigt med dig om att det är oväsentligt var ev kvartar spelas. Nu råkade emellertid det vara en nyhet som lades upp i en tråd att de spelas på Hovet så därför är det lite intressant ändå eller?Affse skrev: Och var kvarstfinalen spelas orkar man knappast bry som om just nu.....