Går DIF till slutspel?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Går DIF till slutspel?

Omröstningen slutade 2007-03-05 21:51:34

Ja
67
74%
Nej
24
26%

Antal röster: 91

Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
Säg den glädje som varar
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Om andra lag kan tända på borta is utan stöd måste våra spelare klara av detta också!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Kall-El skrev:Om andra lag kan tända på borta is utan stöd måste våra spelare klara av detta också!
Jo men för det kan vi inte bara skita i det!! "Dom får klara sig själva" ungefär.. :evil:
Säg den glädje som varar
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Måste bara höra en sak. är det någon som sett Mora spela bra ishockey nån gång? för det har fan inte jag och får de inte kvala i vår då är det fan inte rätt.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Användarvisningsbild
Falken

Inlägg av Falken »

Om vi kommer och skriker fram dom !
Djuuuuuuuu......
Gäst

Inlägg av Gäst »

DIF_Soldier skrev:
Kall-El skrev:Om andra lag kan tända på borta is utan stöd måste våra spelare klara av detta också!
Jo men för det kan vi inte bara skita i det!! "Dom får klara sig själva" ungefär.. :evil:

Mora verkar vara i en svacka..13 insläppta mål på 2 matcher är inte bra
även om dom har 2 matcher mindre än DIF så får dom ju ett tuffare schema med tätare matcher..plus att deras deltagande i spengler cup lär ha slitit på deras spelare också
Användarvisningsbild
Kire
Säsongskort: Ja

Re: ok

Inlägg av Kire »

micke_1891 skrev:Måste bara höra en sak. är det någon som sett Mora spela bra ishockey nån gång? för det har fan inte jag och får de inte kvala i vår då är det fan inte rätt.
Det är ju bara för att dom har en nisse som råkar heta Brendl i efternamn...
Vem som helst kan sticka upp, men vi är nummer ett!
Användarvisningsbild
Håkan Södergren

Inlägg av Håkan Södergren »

+2 i 76-poängsplanen mot slutspel just nu... Skulle vara jäkligt skönt med en seger mot Mora på torsdag också. Hoppas verkligen DIF kan hålla i detta ett tag nu men samtidigt är det inte bra om vi formtoppar för tidigt. Vill inte ha ett ras i slutet av serien likt förra året.
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

DIF_Soldier skrev:Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
Den andra mars kommer det cirka 500 Djurgårdare med tåg/buss och lyfter taket i chokladfabriken.
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

DIF vinner SM-guld. Det har jag tippat hela serien och fortsätter hålla fast vid det.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Andy skrev:DIF vinner SM-guld. Det har jag tippat hela serien och fortsätter hålla fast vid det.
8)
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

odburt skrev:
DIF_Soldier skrev:Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
Den andra mars kommer det cirka 500 Djurgårdare med tåg/buss och lyfter taket i chokladfabriken.
Är du absolut 100% säker på det? Helt underbart isf...
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Jag ska nog ner, med 3 stycken. Och terra kusinerna som är LHC jävlar :P
Användarvisningsbild
svenwig

Inlägg av svenwig »

Tror och hoppas att DIF tar sig dit. Men som den gamla klyschan säger; "En match i taget". Men det ser ljusare ut än på länge...
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Håkan Södergren skrev:+2 i 76-poängsplanen mot slutspel just nu... Skulle vara jäkligt skönt med en seger mot Mora på torsdag också. Hoppas verkligen DIF kan hålla i detta ett tag nu men samtidigt är det inte bra om vi formtoppar för tidigt. Vill inte ha ett ras i slutet av serien likt förra året.
INte så illa, men jag ser att du har 3 pinnar borta mot Timrå och det har jag väldigt svårt att se hur vi skall mäkta med. 2 pinnar hemma mot HV blir nog inte helt enkelt heller och tje Linköping borta blir nog inte enkelt heller. Kan vi lycklas ta en seger på dessa tre matcher måste det ses som väldigt bra. Oavsett vilket tre väldigt tufa matcher väntar.
Skriv svar