Går DIF till slutspel?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
-
ok
Måste bara höra en sak. är det någon som sett Mora spela bra ishockey nån gång? för det har fan inte jag och får de inte kvala i vår då är det fan inte rätt.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
DIF_Soldier skrev:Jo men för det kan vi inte bara skita i det!! "Dom får klara sig själva" ungefär..Kall-El skrev:Om andra lag kan tända på borta is utan stöd måste våra spelare klara av detta också!
Mora verkar vara i en svacka..13 insläppta mål på 2 matcher är inte bra
även om dom har 2 matcher mindre än DIF så får dom ju ett tuffare schema med tätare matcher..plus att deras deltagande i spengler cup lär ha slitit på deras spelare också
Re: ok
Det är ju bara för att dom har en nisse som råkar heta Brendl i efternamn...micke_1891 skrev:Måste bara höra en sak. är det någon som sett Mora spela bra ishockey nån gång? för det har fan inte jag och får de inte kvala i vår då är det fan inte rätt.
Vem som helst kan sticka upp, men vi är nummer ett!
- Håkan Södergren
Den andra mars kommer det cirka 500 Djurgårdare med tåg/buss och lyfter taket i chokladfabriken.DIF_Soldier skrev:Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
-
- DIF_Soldier
Är du absolut 100% säker på det? Helt underbart isf...odburt skrev:Den andra mars kommer det cirka 500 Djurgårdare med tåg/buss och lyfter taket i chokladfabriken.DIF_Soldier skrev:Ja, men då måste vi stötta spelarna borta också! Ni såg ju vilket jävla adrenalin grabbarna fick när vi sjöng på! Se till att plocka med er ett par difare från storstan ner till Linköping, så ska jag få med mig ett par från Finspång som kan sluta upp med DIF-klacken. Tänk att få sjunga ut LHC i Chockladfabriken! De som brukar vara så stöddiga!
Säg den glädje som varar
INte så illa, men jag ser att du har 3 pinnar borta mot Timrå och det har jag väldigt svårt att se hur vi skall mäkta med. 2 pinnar hemma mot HV blir nog inte helt enkelt heller och tje Linköping borta blir nog inte enkelt heller. Kan vi lycklas ta en seger på dessa tre matcher måste det ses som väldigt bra. Oavsett vilket tre väldigt tufa matcher väntar.Håkan Södergren skrev:+2 i 76-poängsplanen mot slutspel just nu... Skulle vara jäkligt skönt med en seger mot Mora på torsdag också. Hoppas verkligen DIF kan hålla i detta ett tag nu men samtidigt är det inte bra om vi formtoppar för tidigt. Vill inte ha ett ras i slutet av serien likt förra året.