Nisse historisk!
- fullfartframaat
-
- fullfartframaat
-
Du bevisar verkligen att du inte är smart iallafall.fullfartframaat skrev:Är dom inte från Borås så är dom från Götet. Har DIF-hockey bara supportrar från landsbygden som härjar här inne?
Inget fel i att vara från landet, men det är påfallande tydligt att dom är i majoritet här inne i alla fall!

In magical hands I trust.
Möjligtsvis svårt att förstå om man har laget i sin stad. Men jag är helt övertygad om att, hade elfsborg haft ett elitserielag hade jag hållt på det. Men om jag säger så här...Jojje skrev:Tycker boråsaren är en av de få här inne med vettiga åsikter och tankar, men jag kan tyvärr inte förstå hur man kan hålla på DIF i hockey och sen gå på fotboll och där hålla på ett annat lag och "hejja fram" det laget till seger mot DIF.
Det är för mig ofattbart.
*är det konstigt att jag håller på Elfsborg i fotboll när jag bor i Borås?
*är det bättre att hålla på frölunda/hv/färjestad som inte heller har någon närhet till Borås eller ska man bara släppa hockeyn?
Jag valde DIF Hockey, ni får tycka vad ni vill! =)
Saknar Kung Wikegård!
- fullfartframaat
Det tyder på ett gott omdöme att du håller på Djurgår´n!Boråsaren skrev:Möjligtsvis svårt att förstå om man har laget i sin stad. Men jag är helt övertygad om att, hade elfsborg haft ett elitserielag hade jag hållt på det. Men om jag säger så här...Jojje skrev:Tycker boråsaren är en av de få här inne med vettiga åsikter och tankar, men jag kan tyvärr inte förstå hur man kan hålla på DIF i hockey och sen gå på fotboll och där hålla på ett annat lag och "hejja fram" det laget till seger mot DIF.
Det är för mig ofattbart.
*är det konstigt att jag håller på Elfsborg i fotboll när jag bor i Borås?
*är det bättre att hålla på frölunda/hv/färjestad som inte heller har någon närhet till Borås eller ska man bara släppa hockeyn?
Jag valde DIF Hockey, ni får tycka vad ni vill! =)
Ekman är helt klart en av mina favoriter. han har en kärlek till fansen. Glömmer aldrig en av bortamatcherna mot hv under lockouten. Dif spela ut hiv totalt och vann med 6-1. Om jag inte minns fel så gjorde nisse 6-1 målet. Han firade genom att kasta sig mot plexiglaset med världens lende, där vi i DIF klacken stog. Sånt gör bara spelare med hjärta till fansen.....fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Ekman kom HEM!!!!!
+
Hur FAN kan du säga det, han gör mål nästan varje match i NHL. Då är man bra, spelar ingen roll om man är ett uppblåst ego!fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.
Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Word!hardrocker35 skrev:Nisse tar man emot med öppna armar.
Daniel tjärnqvist och Marcus Nilson med
Skön kille och skön lirare, följande klipp talar för sig självt.
Lycka är att vara djurgårdare
-