Nisse historisk!

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Tycker boråsaren är en av de få här inne med vettiga åsikter och tankar, men jag kan tyvärr inte förstå hur man kan hålla på DIF i hockey och sen gå på fotboll och där hålla på ett annat lag och "hejja fram" det laget till seger mot DIF.
Det är för mig ofattbart.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Don T

Det ser du ju själv hur Nisse njuter av att han får vara i centrum för allas intresse.
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

fullfartframaat skrev:Don T

Det ser du ju själv hur Nisse njuter av att han får vara i centrum för allas intresse.
Är du dum i huvudet ?
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Är dom inte från Borås så är dom från Götet. Har DIF-hockey bara supportrar från landsbygden som härjar här inne?

Inget fel i att vara från landet, men det är påfallande tydligt att dom är i majoritet här inne i alla fall!
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

fullfartframaat skrev:Är dom inte från Borås så är dom från Götet. Har DIF-hockey bara supportrar från landsbygden som härjar här inne?

Inget fel i att vara från landet, men det är påfallande tydligt att dom är i majoritet här inne i alla fall!
Du bevisar verkligen att du inte är smart iallafall. ;) Var glad att vi håller på DIF-Hockey överhuvudtaget.
In magical hands I trust.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Jojje skrev:Tycker boråsaren är en av de få här inne med vettiga åsikter och tankar, men jag kan tyvärr inte förstå hur man kan hålla på DIF i hockey och sen gå på fotboll och där hålla på ett annat lag och "hejja fram" det laget till seger mot DIF.
Möjligtsvis svårt att förstå om man har laget i sin stad. Men jag är helt övertygad om att, hade elfsborg haft ett elitserielag hade jag hållt på det. Men om jag säger så här...
*är det konstigt att jag håller på Elfsborg i fotboll när jag bor i Borås?
*är det bättre att hålla på frölunda/hv/färjestad som inte heller har någon närhet till Borås eller ska man bara släppa hockeyn?

Jag valde DIF Hockey, ni får tycka vad ni vill! =)
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Boråsaren skrev:
Jojje skrev:Tycker boråsaren är en av de få här inne med vettiga åsikter och tankar, men jag kan tyvärr inte förstå hur man kan hålla på DIF i hockey och sen gå på fotboll och där hålla på ett annat lag och "hejja fram" det laget till seger mot DIF.
Möjligtsvis svårt att förstå om man har laget i sin stad. Men jag är helt övertygad om att, hade elfsborg haft ett elitserielag hade jag hållt på det. Men om jag säger så här...
*är det konstigt att jag håller på Elfsborg i fotboll när jag bor i Borås?
*är det bättre att hålla på frölunda/hv/färjestad som inte heller har någon närhet till Borås eller ska man bara släppa hockeyn?

Jag valde DIF Hockey, ni får tycka vad ni vill! =)
Det tyder på ett gott omdöme att du håller på Djurgår´n!
jarnkamin

Inlägg av jarnkamin »

fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.

Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Ekman är helt klart en av mina favoriter. han har en kärlek till fansen. Glömmer aldrig en av bortamatcherna mot hv under lockouten. Dif spela ut hiv totalt och vann med 6-1. Om jag inte minns fel så gjorde nisse 6-1 målet. Han firade genom att kasta sig mot plexiglaset med världens lende, där vi i DIF klacken stog. Sånt gör bara spelare med hjärta till fansen.....

Ekman kom HEM!!!!!
+
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

fullfartframaat skrev:Vi behöver ingen som tror sig vara större än Djurgår´n i laget.

Nisse är ett uppblåst ego, nästan i paritet med ett annat upplåst ego på detta forum vars nick börjar med J.
Hur FAN kan du säga det, han gör mål nästan varje match i NHL. Då är man bra, spelar ingen roll om man är ett uppblåst ego!
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nisse tar man emot med öppna armar.
Daniel tjärnqvist och Marcus Nilson med
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

hardrocker35 skrev:Nisse tar man emot med öppna armar.
Daniel tjärnqvist och Marcus Nilson med
Word!

Skön kille och skön lirare, följande klipp talar för sig självt.
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Fan va pinsamt att missa straffen där när han haussat upp publiken, men vilket sätt han sedan sätter den! :D

Nisse är favorit, efter Wiken då!
Saknar Kung Wikegård!
Dif_in_my_heart

Inlägg av Dif_in_my_heart »

saknar verkligen Ekman... han öste ju in mål i Djurgårds-tröjan... kul att Nisse imponerar i Nordamerika iaf :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

Nisse är jätte välkommen tillbaka
Gäst

Inlägg av Gäst »

Lider med Nisse nu.Han har visst slagit axeln ur led och blir borta ett bra tag..
Skriv svar