Roligt att du använder ordet "avdankad" om en av våra backar. Liimatainen är väl avdankad så det sjunger om det, 37 år? Varit utomlands, tjänat en del pengar, vad har han för motivation?Jojje skrev:Värvar man skit så får man skit, oavsett moderklubb... Värvar man dessutom avdankad skit, ja då kan det bara blir fiasko.Kall-El skrev:Och vi ser ju hur ruskigt imponerande han varit denna säsong....
Jag tror på Liimatainen.
Fredrik Ericson
- Remy Lebeau
-
Vad skall DIF med Liimatainen till?
Joijje kamma dig! Vet inte vad du går på? Liimatainen är en gammal gubbe! Det är Frasse varning på honom! En hungrig och lovande spelare? Dessutom har förmodligen Liimataine en stor Lön! Joijje sluta knappra piller! Kom in i matchen!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, måste säga att den var klockren Jojje. 
Men om man tittar på vad Liimatainen presterar i förhållande till det han tjänar så anser jag att det är en dålig investering. Däremot så bör man satsa allt man har råd att satsa på antingen Jan Novák som är en grym tvåvägsback eller Bom-Bom. Dessa tjänar visserliggen mycket de också men de presterar iaf i förhållande till det de tjänar. Vill man ha ett billigare alternativ så finns Jan Snopek, som kan tacklas och som inte backar för en fight i något läge, besitter även ett skott som får Tompa att tappa hakan.

Men om man tittar på vad Liimatainen presterar i förhållande till det han tjänar så anser jag att det är en dålig investering. Däremot så bör man satsa allt man har råd att satsa på antingen Jan Novák som är en grym tvåvägsback eller Bom-Bom. Dessa tjänar visserliggen mycket de också men de presterar iaf i förhållande till det de tjänar. Vill man ha ett billigare alternativ så finns Jan Snopek, som kan tacklas och som inte backar för en fight i något läge, besitter även ett skott som får Tompa att tappa hakan.
Re: hmhm
Ha ha ha! Va?! Märks att du aldrig har haft ett jobb eller en lön.TomyMörth skrev:Joijje skrev:"En stor lön? Skickas hans lönespec i ett jättekuvert eller vad menar du?" Joijje jag trodde att han hade kredit kort! Har inte du det?

Joijje du är en pajas!
Joijje du är en pajas! Klipp dig & skaffa dig ett jobb! Tomte!
Re: Joijje du är en pajas!
TomyMörth skrev:Joijje du är en pajas! Klipp dig & skaffa dig ett jobb! Tomte!

- fullfartframaat