Lockout 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Lockout 2012
Haha, vilken chef Murray är! På väg in till förhandlingar ser det ut som.
Inget nytt på den här fronten?
- Jim Morrison
Många tweetar rykten just nu om att lockouten är över. NHL-camp den 12 januari.
View Post
Kevin Patrick ?@KevinPatrick77
Straight from the #NHL negotiation table. Expect a 50 game season starting Jan. 12.
Expand
Kevin Patrick ?@KevinPatrick77
Deal will be done by tomorrow night. Realignment will occur in the 2013-2014 season. Will be a 10 year CBA with opt out after 8.
Expand
This is the guy that broke the Parise/Suter signings
Jeff O'Neill är en gammal spelare. Han kan dock skoja, han brukar göra det på twitter.Jeff O'Neill ?@odognine2
BREAKING- #NHLLOCKOUT is over. Camp opens Jan 12. 50 game season. #lockout
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Men som sagt, rykten. Jag tror inte att lockouten är över i just detta nu, men jag tror att det kan hända extremt snart. Inatt/imorgon alltså.
David Pagnotta ?@TheFourthPeriod
NHL Deputy Commish Bill Daly just confirmed to me "There's been movement. And process is moving again."
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hoppas, hoppas, hoppas
- Jim Morrison
One Devils player: "I'm hearing (lockout is over). I'm ready to go, but I'll believe it when I see it... I'm just waiting for the call."
- Jim Morrison
Och vi landar lite igen,
Sedan är det självklart att Daly säger så innan något är officiellt.
Ber om ursäkt för dubbel/trippelinlägg förresten, men det blir så jäkla rörigt annars om jag ska ändra i ett inlägg med massa uppdateringar hela tiden.
Am told progress has been made in NHL labor dispute but there are some unresolved issues and it is NOT done yet.
Daly also tells me the reports out there that the lockout is over and a deal is done is "not true."
Sedan är det självklart att Daly säger så innan något är officiellt.
Ber om ursäkt för dubbel/trippelinlägg förresten, men det blir så jäkla rörigt annars om jag ska ändra i ett inlägg med massa uppdateringar hela tiden.
Not exactly breaking news, but here's what I've got on good authority: There is reason to be optimistic, but it is all very tenuous.
2nd Devil: "I'm hoping to hear something in an hour and a half. I haven't been told (the lockout is over), but I'm getting on a call soon."
Bra Jim, håll oss uppdaterade 

-
- Säsongskort: Ja
- Jim Morrison
Told more players will be joining the negotiation process. #TSN
- minalman
Lockout 2012
Dags för någon att sammanfatta. Vilka blir utan NHL-förstärkningar om de äntligen blir överens over there?
södertälje, mora, karlskoga, västerås, ...?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Almtuna och Örebro.minalman skrev:Dags för någon att sammanfatta. Vilka blir utan NHL-förstärkningar om de äntligen blir överens over there?
- Lee Harvey Oswald
Hemma-VM lär bli Übersexigt, exakt 0st NHL-förstärkningar.
zzz..
zzz..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Oj, vad alla bryr sig.Lee Harvey Oswald skrev:Hemma-VM lär bli Übersexigt, exakt 0st NHL-förstärkningar.
zzz..