Aja, de har väl fortfarande mer insikt i det hela än ossRolv skrev:Troligtvis. Vad det är spelar egentligen ingen roll. Fann det bara komiskt att hon kallar dem "NHL-initierade höjdare"" när de sitter och dricker vodka och äter skorpor i ett iskallt Ryssland, samtidigt som faktiskt förhandlingar "med riktiga höjdare" pågår i N.Y.litto skrev:Scouter kanske?Rolv skrev:Magnutz skrev:Från twitter nyss:
Marie Lehmann?@svtlehmann
Många NHL-initierade höjdare på vårt hotell. Snacket? Att det inte blir nån NHL-säsong i år. Där ser man... #överraskad #nhlse #jvm13se
Retweeted by Stefan Ladhe
Undrar vad det är för några egentligen som hon kallar "NHL-initierade höjdare", om de sitter på ett hotell i Ryssland och spekulerar om lockouten, samtidigt som det i detta nu hålls möten/förhandlingar i N.Y.
Lockout 2012
Re: Lockout 2012
Lockout 2012
Från twitter:
mathias månsson (@mossa41)
2013-01-02 14:19
Är nog på tiden att NHL drar igång Ottawa kallade hem våran lockout spelare så parterna måste vara riktigt nära nu...
mathias månsson (@mossa41)
2013-01-02 14:19
Är nog på tiden att NHL drar igång Ottawa kallade hem våran lockout spelare så parterna måste vara riktigt nära nu...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag har svårt att ta någon av parternas meddelanden som någon information. De säger en viss sak för att få igenom en viss sak, och alla mediala utspel är ett taktiskt spel.
Skulle lyssna mer på experterna på TSN.
Expert.
När Bob tweetar om att lockouten är över tror jag på det.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
@drosennhl: Still no time set for in-person, full-committee negotiations b/w NHL and NHLPA to resume today.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tomas Ros ?@Rosenrasande
Får sms från bra läcka i NHL. Han svarar: oktober 2015. Oroväckande eftersom min fråga var: när startar ligan....
NHL = Big failure
Får sms från bra läcka i NHL. Han svarar: oktober 2015. Oroväckande eftersom min fråga var: när startar ligan....
NHL = Big failure
De skiter i nästa säs också alltså? Spännande.1962FenderStrat skrev:Tomas Ros ?@Rosenrasande
NHL = Big failure
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sv: Re: Lockout 2012
Två säsonger till och med...Magnutz skrev:De skiter i nästa säs också alltså? Spännande.1962FenderStrat skrev:Tomas Ros ?@Rosenrasande
NHL = Big failure
i
Re: Sv: Re: Lockout 2012
Ah... stämmer.. fan het i synen och tanken ikväll.isolerad skrev:Två säsonger till och med...Magnutz skrev:De skiter i nästa säs också alltså? Spännande.1962FenderStrat skrev:Tomas Ros ?@Rosenrasande
NHL = Big failure
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag tror mest att Ros läcka syftade på att det kan bli lockout länge, men det verkar vara 50/50 läge just nu enligt rapporterna från journalisterna. NHLPA och NHL har ju lagt varsina bud ett par dagar i rad nu och granskat varandras förslag och återkommit direkt istället för att dröja flera dagar. För övrigt har Gary Bettman bekräftat att 11 januari är deadline.Magnutz skrev:Ah... stämmer.. fan het i synen och tanken ikväll.isolerad skrev:Två säsonger till och med...Magnutz skrev:De skiter i nästa säs också alltså? Spännande.1962FenderStrat skrev:Tomas Ros ?@Rosenrasande
NHL = Big failure
Expert.
Jo, det kändes ju som en överdrift helt klart.SirDIFalot skrev:Jag tror mest att Ros läcka syftade på att det kan bli lockout länge, men det verkar vara 50/50 läge just nu enligt rapporterna från journalisterna. NHLPA och NHL har ju lagt varsina bud ett par dagar i rad nu och granskat varandras förslag och återkommit direkt istället för att dröja flera dagar. För övrigt har Gary Bettman bekräftat att 11 januari är deadline.Magnutz skrev:Ah... stämmer.. fan het i synen och tanken ikväll.isolerad skrev:Två säsonger till och med...Magnutz skrev:De skiter i nästa säs också alltså? Spännande.1962FenderStrat skrev:Tomas Ros ?@Rosenrasande
NHL = Big failure
Först och Främst- ALLTID OAVSETT
Hade ju varit helt underbart!
Hej då mora, hej då västerås!
Verkar ju som om att man till och med kan beställa biljetter till matcherna?!
Stod på aftonbladet innan att deadlinen var den 11 Januari, och att dom hade 8 dagar på sig att dra igång sen, så tror det är därför.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6011973.ab