KapZ skrev:Hoppas anrell kommer till Hovet ikväll också!
"Bäst på Hovet var varken Sebastian Karlsson eller LHC, det var publiken.
Om Djurgården lärde Hockeysverige hur det ska låta under slutspelet i våras så visade AIK:s kortsida i går att det faktiskt går att låta ännu mer.
Mäktigt, är ett understatement.
Världsklass är ett objektivt konstaterande. "
Seriöst? Den mannen är ju helt körd i skit.
Jag vet inte om vi såg samma match, men den som sändes på C+Hockey var det ofta tyst och man hörde "Clubens" fans nästan hela tiden...
KapZ skrev:Hoppas anrell kommer till Hovet ikväll också!
"Bäst på Hovet var varken Sebastian Karlsson eller LHC, det var publiken.
Om Djurgården lärde Hockeysverige hur det ska låta under slutspelet i våras så visade AIK:s kortsida i går att det faktiskt går att låta ännu mer.
Mäktigt, är ett understatement.
Världsklass är ett objektivt konstaterande. "
Seriöst? Den mannen är ju helt körd i skit.
Jag vet inte om vi såg samma match, men den som sändes på C+Hockey var det ofta tyst och man hörde "Clubens" fans nästan hela tiden...
Det känns som att den mannen dör hellre än att ge DIF-klacken cred för det jobb dom gjorde förra säsongen...
Senast redigerad av Pluggen den 2010-09-16 12:51:01, redigerad totalt 1 gånger.
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
En sak är säker i alla fall. Djurgården har den bästa hockeyklacken i Stockholm just nu. "
Så jävla bra familjen! Fortsätt så här!
"Vi har Sveriges bästa ståplats!"
android skrev:Själv tycker jag draget var bra. Men inte mer. Inga riktiga toppar som klacken kan få till och halvsömnig sittplats. Dock en okej premiär.
Grejen är att vår klack kan uppträda något sömnigt och trots det utklassa alla i volym och variation.
Imponerande.
Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
Kentta skrev:Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
Kentta skrev:Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
Säger detsamma.. Vilken rad satt du på?
Hum, 13 tror jag minsann att det var. Hade en snubbe framför mig som var jävligt aktiv!
Senast redigerad av Kentta den 2010-09-16 22:57:26, redigerad totalt 1 gånger.
Säger detsamma.. Vilken rad satt du på?
Hum, 15 tror jag minsann att det var. Hade en snubbe framför mig som var jävligt aktiv!
Okej Jag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
Daniel942 skrev:Okej Jag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
Jaså? Jag har aktiv-sittplats på Rad 6. Men nu har jag väl outat mig totalt ^^.
Skämt å sido, mycket kul match. Hoppas det här håller i sig
EDIT: Jag var förövrigt jävligt aktiv!