Håller med fullständigt. Ses i klacken på Torsdaginloss skrev:Så jäkla bra skrivet! Gåshud får man!DIF_Soldier skrev:Klacken är motorn i Djurgårdens IF - stå upp!
Det är inte långt kvar nu!!!! Ses i kurvan på Torsdag!
Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Hoppas anrell kommer till Hovet ikväll också!
"Bäst på Hovet var varken Sebastian Karlsson eller LHC, det var publiken.
Om Djurgården lärde Hockeysverige hur det ska låta under slutspelet i våras så visade AIK:s kortsida i går att det faktiskt går att låta ännu mer.
Mäktigt, är ett understatement.
Världsklass är ett objektivt konstaterande. "
Om Djurgården lärde Hockeysverige hur det ska låta under slutspelet i våras så visade AIK:s kortsida i går att det faktiskt går att låta ännu mer.
Seriöst? Den mannen är ju helt körd i skit.KapZ skrev:Hoppas anrell kommer till Hovet ikväll också!
Jag vet inte om vi såg samma match, men den som sändes på C+Hockey var det ofta tyst och man hörde "Clubens" fans nästan hela tiden...
Det känns som att den mannen dör hellre än att ge DIF-klacken cred för det jobb dom gjorde förra säsongen...AnteK skrev:Seriöst? Den mannen är ju helt körd i skit.KapZ skrev:Hoppas anrell kommer till Hovet ikväll också!
Jag vet inte om vi såg samma match, men den som sändes på C+Hockey var det ofta tyst och man hörde "Clubens" fans nästan hela tiden...
Senast redigerad av Pluggen den 2010-09-16 12:51:01, redigerad totalt 1 gånger.
Förövrigt så anser jag att barnungar och pöbel kan dra åt helvete...
Minns ni den här matchen?
http://www.difhockey.se/match.php?id=2200
Där kan man snacka om att skapa bra stämning i motvind...
Edit: Anrell är inte så dum som han låter, det är ju ett medvetet försök att provocera oss Djurgårdare.
http://www.difhockey.se/match.php?id=2200
Där kan man snacka om att skapa bra stämning i motvind...
Edit: Anrell är inte så dum som han låter, det är ju ett medvetet försök att provocera oss Djurgårdare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Anrell är fan dummare än vad han låter. Han är så sjukt inkompetent att det är läskigt. Har han någonsin haft rätt? Någonsin?
JIHAD
JIHAD
Android "För övrigt anser jag att alla som köpt klackbiljett och inte står och sjunger pissar på DIF Hockey."
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Äkta kärlek varar hela livet!
Djurgårdens IF - för evigt trogen
Ros medger att vi är bäst i stan!
"Jag var på Hovet på onsdagskvällen och såg AIK–Linköping.
En sak är säker i alla fall. Djurgården har den bästa hockeyklacken i Stockholm just nu. "
Så jävla bra familjen! Fortsätt så här!
"Vi har Sveriges bästa ståplats!"
"Jag var på Hovet på onsdagskvällen och såg AIK–Linköping.
En sak är säker i alla fall. Djurgården har den bästa hockeyklacken i Stockholm just nu. "
Så jävla bra familjen! Fortsätt så här!
"Vi har Sveriges bästa ståplats!"
Själv tycker jag draget var bra. Men inte mer. Inga riktiga toppar som klacken kan få till och halvsömnig sittplats. Dock en okej premiär.
Född till sportchef.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Grejen är att vår klack kan uppträda något sömnigt och trots det utklassa alla i volym och variation.android skrev:Själv tycker jag draget var bra. Men inte mer. Inga riktiga toppar som klacken kan få till och halvsömnig sittplats. Dock en okej premiär.
Imponerande.
Säg den glädje som varar
Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Säger detsamma.. Vilken rad satt du på?Kentta skrev:Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
DIF!
Hum, 13 tror jag minsann att det var. Hade en snubbe framför mig som var jävligt aktiv!Daniel942 skrev:Säger detsamma.. Vilken rad satt du på?Kentta skrev:Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
Senast redigerad av Kentta den 2010-09-16 22:57:26, redigerad totalt 1 gånger.
- DIF_Soldier
Fyfan när Aktiv sittplats blir varse mig när jag blir en del av Stockholm.
Jag kommer att hetsa er in i döden.
Var på er vakt. Jag säger bara det. Var på er vakt!
Jag kommer att hetsa er in i döden.
Var på er vakt. Jag säger bara det. Var på er vakt!
Säg den glädje som varar
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
OkejKentta skrev:Hum, 15 tror jag minsann att det var. Hade en snubbe framför mig som var jävligt aktiv!Daniel942 skrev:Säger detsamma.. Vilken rad satt du på?Kentta skrev:Önskar att klacken skulle hetsat aktiv sittplats lite mer, för stundtals var det bara jag och en snubbe till som sjöng (iaf vad jag såg, kollade inte bakåt så mycket). Men i tredje blev det riktigt bra!
DIF!
Jaså? Jag har aktiv-sittplats på Rad 6. Men nu har jag väl outat mig totaltDaniel942 skrev:OkejJag har plåt på Rad 7, jag och killen brevid mig körde på rätt bra. (Han hade en flagga)
Skämt å sido, mycket kul match. Hoppas det här håller i sig
EDIT: Jag var förövrigt jävligt aktiv!