HA 24/25 Djurgårdens IF - Karlskoga 24/9
1-1 i målvaktstavlor.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Alldeles för uselt. Detta håller inte.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Haha, fet marginal 0,8 sek kvar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hockeyettan-klass, pissdåligt så det krävs ett rejält upplyft i tredje
Sjukt trist andraperiod. Bedrövliga PP förutom det sista som faktiskt var ganska bra.
Förstaperioden spelade vi ok tycker jag men tappar allt efter Andren släpper fladderpucken. Hoppas målet ger en skjuts nu. Jobba!
Förstaperioden spelade vi ok tycker jag men tappar allt efter Andren släpper fladderpucken. Hoppas målet ger en skjuts nu. Jobba!
Vi spelar bra fysiskt men det är för lågt tempo så Bik har på tok för enkelt att spela som de skall. Måste vrida upp rejält i tredje för att få dem i gungning.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Lugn nu.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Härligt Sissons, bra skott! Ingen vidare period annars, två bajsmackor mot oss. Hoppas att Kimby är en taktiker och kan göra något, för detta ser inte bra ut överlag.
Förstår ibland att backarna spelar fast sig. Det är ingen som gör sig tillgänglig.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Jag fattar ingenting, det låter som att vi är totalt utspelade och när man kollar stats så ser man att BIK skjutit tio skott på två perioder (fem per period).
Jag har inte sett matchen men något måste ju göras rätt iaf.
Jag har inte sett matchen men något måste ju göras rätt iaf.
- Jim Morrison
Riktigt bra struktur hittills. Släpper inte till ett enda farligt läge bakåt nästan. Trist att återigen släppa in ett mål från blå och jävligt trist att vi förlorar Costmar, förmodligen för en längre tid.
Men bra spel hittills. Fortsätt metodiskt så vinner vi.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jag tycker att vi konstant slarvar, missar pass, släpper lägen osv.
Ser vi samma match?
Ser vi samma match?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Det såg inte bra ut med Costmar. Såg ut som knäet.Jim Morrison skrev: ↑2024-09-24 19:39:25 Riktigt bra struktur hittills. Släpper inte till ett enda farligt läge bakåt nästan. Trist att återigen släppa in ett mål från blå och jävligt trist att vi förlorar Costmar, förmodligen för en längre tid.