HA 22/23: Djurgårdens IF - Södertälje 7/10
Skithockey, kan man reklamera sin biljett?
-
Precis såhär. Och det är så otroligt provocerande att vi har personer i ledningen som kan sitta och analysera matcher efter resultat. Det är dinosaurie-tänk. Detta haveri kommer fortsätta tills vi gör något åt fucking problemet.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Hittills denna säsong, efter givna förutsättningar, mätt mot motstånd, då är vi ännu sämre.
Men det är väl kul, för HA är ju kul...jämfört med SHL
Vi ser ut som vi gjorde i September förra året. Och då har vi ändå bytt ut en sportchef och 3 st tränare.
Många här inne är precis lika naiva som K-G, det är inte mig det är synd om. Det är ni. Vakna nu.
Vi har mött Västerås, Kristianstad och Södertälje... Bara topp 6 lag hittils. Tycker folk har vansinnigt bråttom. Men visst, panikknappen blir nära med fjolåret i ryggen.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Hittills denna säsong, efter givna förutsättningar, mätt mot motstånd, då är vi ännu sämre.
Tycker Ragge ska ha kritik som fortsätter att matcha Odelius trots att han uppenbart saknar kompetens. Samma med Falk egentligen! Gå på fem backar nu.
-
”Som att möta ett gammalt Tingsryd" Jacob Dahlström till CMore om vårat kontringsspel.
Haha.
Haha.
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är för helvete femte matchen. Vissa här inne har varit med länge. Du tror att allt ska fungera från minut ett till sista minuten i sista matchen. Vakna upp själv för fan och kom in i verkligheten.Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-07 19:36:44Precis såhär. Och det är så otroligt provocerande att vi har personer i ledningen som kan sitta och analysera matcher efter resultat. Det är dinosaurie-tänk. Detta haveri kommer fortsätta tills vi gör något åt fucking problemet.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Vi ser ut som vi gjorde i September förra året. Och då har vi ändå bytt ut en sportchef och 3 st tränare.
Många här inne är precis lika naiva som K-G, det är inte mig det är synd om. Det är ni. Vakna nu.
Det kommer att vara upp och ned över en hel säsong. Förhoppningsvis mer upp än ned, den som lever får väl se.
Hedström framstår ju i denna backuppsättning som ett geni, då vet man att det är illa
-
Herregud.daaviid skrev: ↑2022-10-07 19:41:38Det är för helvete femte matchen. Vissa här inne har varit med länge. Du tror att allt ska fungera från minut ett till sista minuten i sista matchen. Vakna upp själv för fan och kom in i verkligheten.Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-07 19:36:44Precis såhär. Och det är så otroligt provocerande att vi har personer i ledningen som kan sitta och analysera matcher efter resultat. Det är dinosaurie-tänk. Detta haveri kommer fortsätta tills vi gör något åt fucking problemet.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Det kommer att vara upp och ned över en hel säsong. Förhoppningsvis mer upp än ned, den som lever får väl se.
Jag tar det igen:
Det. Är. Inte. Femte. Matchen. Det. Har. Sett. Ut. Såhär. Sedan. September. 2021.
Jag hade inte reagerat i närheten av det här om detta var femte matchen det såg såhär illa ut. Men spelet är en KOPIA av vad som fick oss utkastade ur SHL.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ragge har själv varit en ung och lovande back och spelat med många talanger som spelat med högre risk och fått väldigt mycket kritik från tyckare och kunniga men som sedan blommat ut och blivit grymma. Han ser vaf Odelius ha i sig. Dock förstår jag inte varför man envisas med att spela Odelius och Kevin. Spela Odelius med någon som har ett mer Defensivt tänk.Manijock skrev: ↑2022-10-07 19:38:55Vi har mött Västerås, Kristianstad och Södertälje... Bara topp 6 lag hittils. Tycker folk har vansinnigt bråttom. Men visst, panikknappen blir nära med fjolåret i ryggen.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Tycker Ragge ska ha kritik som fortsätter att matcha Odelius trots att han uppenbart saknar kompetens. Samma med Falk egentligen! Gå på fem backar nu.
Kevin- Arnesson
Odelius-Alm
Ytterell-Hedda
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gillar Dahlström. Värva. Pålitlig grovjobbare för bottom six och har så varit i hela sin karriär.
Spela fult
-
Fagervall läser forum mellan andra och tredje och ändrade förstakedjan, bra där!
Stuuuuuugaaaa
Vilken king
Det är inte samma trupp. Ta semester.Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-07 19:44:01Herregud.daaviid skrev: ↑2022-10-07 19:41:38Det är för helvete femte matchen. Vissa här inne har varit med länge. Du tror att allt ska fungera från minut ett till sista minuten i sista matchen. Vakna upp själv för fan och kom in i verkligheten.Nattuggla_ skrev: ↑2022-10-07 19:36:44Precis såhär. Och det är så otroligt provocerande att vi har personer i ledningen som kan sitta och analysera matcher efter resultat. Det är dinosaurie-tänk. Detta haveri kommer fortsätta tills vi gör något åt fucking problemet.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2022-10-07 19:31:02Jaha, är det som är tricket, att tänka att förra säsongen var All-time-low
Jag tar det igen:
Det. Är. Inte. Femte. Matchen. Det. Har. Sett. Ut. Såhär. Sedan. September. 2021.
Jag hade inte reagerat i närheten av det här om detta var femte matchen det såg såhär illa ut. Men spelet är en KOPIA av vad som fick oss utkastade ur SHL.