SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
-
Re: SHL 20/21: Växjö - Djurgårdens IF 4/1 - 2021
Tycker ändå Svedberg gör en bra match. Det andra målet tycker jag inte är någon tabbe.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det tycker inte jag heller. Det var ett perfekt placerat skott.Grabben från Söder skrev:Tycker ändå Svedberg gör en bra match. Det andra målet tycker jag inte är någon tabbe.
Avskaffa tre mot tre.
Skadefröjd som det heter nere på kontinenten.Lee Harvey Oswald skrev:En bra bortamatch, synd, då vi var värda mer
Nu ska jag in på HV:s forum och gosa lite

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nä en stabil insats. Lite väl mycket returer ikväll men vi har 2 GRYMT bra målvakter.Mattias_87 skrev:Det tycker inte jag heller. Det var ett perfekt placerat skott.Grabben från Söder skrev:Tycker ändå Svedberg gör en bra match. Det andra målet tycker jag inte är någon tabbe.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Någon som har statistik på poäng hemma kontra borta?
- Lee Harvey Oswald
Ja....och 1-1 måletMattias_87 skrev:Det tycker inte jag heller. Det var ett perfekt placerat skott.Grabben från Söder skrev:Tycker ändå Svedberg gör en bra match. Det andra målet tycker jag inte är någon tabbe.

Det kommer dröja, både innan har gör ett liknande mål och tills nästa gång Svedberg släpper in ett sånt skott
Oflyt ikväll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi spelar ändå så pass bra nu att jag slipper vakna kallsvettig om nätterna och tro att vi är klara för kval. Jävligt nöjd med det
Säg den glädje som varar
Vilket mys det var där inne! Julafton varje dag!Lee Harvey Oswald skrev:En bra bortamatch, synd, då vi var värda mer
Håller med om att Svedberg gör en bra match, även om han ska ha nickmålet. Växjö har 34 skott på mål och bara tre (!) utanför. Våra siffror är 27/15. Det är en jävla skillnad.
-
Kan ni droppa länken igen? Jag var inne på något inofficiellt forum för några dagar sen. Där var den en diskussion kring att starta en demonstration utanför Husqvarna Garden för att Hult skulle avgå.......mb81 skrev:Vilket mys det var där inne! Julafton varje dag!Lee Harvey Oswald skrev:En bra bortamatch, synd, då vi var värda mer
http://www.hv71fans.se/forum/viewtopic. ... &start=210Grabben från Söder skrev:Kan ni droppa länken igen? Jag var inne på något inofficiellt forum för några dagar sen. Där var den en diskussion kring att starta en demonstration utanför Husqvarna Garden för att Hult skulle avgå.......mb81 skrev:Vilket mys det var där inne! Julafton varje dag!Lee Harvey Oswald skrev:En bra bortamatch, synd, då vi var värda mer
Svedberg gjorde en toppmatch, ett sådant mål han släppte händer tyvärr då och då.
Ruskigt imponerad av hur Josefsson kommit igång med Rhett. Hela den kedjan var ju ruskigt bra idag och nästan lika bra förra matchen. Det kan bli riktigt bra, första, andra och Hanks kedja känns cementerade och sedan 13 ihop med Holtz och Lill-Fimpen.
Ruskigt imponerad av hur Josefsson kommit igång med Rhett. Hela den kedjan var ju ruskigt bra idag och nästan lika bra förra matchen. Det kan bli riktigt bra, första, andra och Hanks kedja känns cementerade och sedan 13 ihop med Holtz och Lill-Fimpen.
Haga är en katastrof spelar helt utan självförtroende. Tycker synd om killen. Hoppas han kan komma igång. Gillar förstakedjan (och fjärde i stora delar) ikväll. Haga drar tyvärr ner andrakedjan som väntat. Ok insats men det kändes som vi hade lite mersmak ikväll också. Många riktigt bra lägen.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Äsch tycker Haga bidrog till att de bet fast sig i anfallszon ett antal gånger med bud på (öppet) mål.EspenK skrev:Haga är en katastrof spelar helt utan självförtroende. Tycker synd om killen. Hoppas han kan komma igång. Gillar förstakedjan (och fjärde i stora delar) ikväll. Haga drar tyvärr ner andrakedjan som väntat. Ok insats men det kändes som vi hade lite mersmak ikväll också. Många riktigt bra lägen.
Ovän med puck ibland, men ingen katastrof.
Säg den glädje som varar
Han är dock helt vilse i defensiven. Visst nu gjorde han sig spelbar oftare men när vi inte har pucken på defensiv planhalva är han som bäst ett vagt irritationsmoment för motståndarnas offensiva backar.DIF_Soldier skrev:Äsch tycker Haga bidrog till att de bet fast sig i anfallszon ett antal gånger med bud på (öppet) mål.EspenK skrev:Haga är en katastrof spelar helt utan självförtroende. Tycker synd om killen. Hoppas han kan komma igång. Gillar förstakedjan (och fjärde i stora delar) ikväll. Haga drar tyvärr ner andrakedjan som väntat. Ok insats men det kändes som vi hade lite mersmak ikväll också. Många riktigt bra lägen.
Ovän med puck ibland, men ingen katastrof.
Nä det kommer bli tufft att kriga om istid när alla junisar är tillbaka.