SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Timrå 12/2-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Timrå 12/2-2019
Om Dick blev avstängd så bara måste Svedberg bli det....
Fel
Senast redigerad av Ohddan den 2019-02-12 21:26:26, redigerad totalt 1 gånger.
Timråcoachen är enögdare än en Luleklack. Om detdär var en "solklar" utvisning kunde vi spelat hela matchen 3 mot 3.
Se hur länge Svedberg blir avstängd.
Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Han fick två byten sen sätter man in Bergfors där istället. Vad fan är det? Det är bara en tränare i SHL som beter sig sådär och det är Robban.
Noll fingertoppkänsla. Vi skulle avgjort detta tidigt, men istället magplask mot ett bottenlag IGEN.
Han fick två byten sen sätter man in Bergfors där istället. Vad fan är det? Det är bara en tränare i SHL som beter sig sådär och det är Robban.
Noll fingertoppkänsla. Vi skulle avgjort detta tidigt, men istället magplask mot ett bottenlag IGEN.
"Kaffepojkarna" håller på att "sumpa" matchen.EspenK skrev:I en annan del av Sverige spelar Kaffepojkarna totalhockey.
Med ett sånt här lag vinner man inget smguld. Var skönt att drömma ett tag i alla fall.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
De vill ha en utvisning på Alsing i situationen som föranleder spelvändningen. Märkligt att det inte gnälldes lika mycket när Norell fick jlubban fssthållen med under 5 minuter kvar att spela.MarcusDaze skrev:Var är det Svedberg gnäller på? Vad missar jag?

25/4-2025
Minns inte att någon har sågat MacD? Eller syftar du på mitt inlägg där jag skrev "MacD har ingen vidare kväll så här långt. Många pucktapp och missade öppet mål."??South_Exil skrev:Jinx på den som sågade MacD tidigare i tråden.
1+1 och den typ enda som visar inställning och driv
Det där skrev jag femton minuter in i matchen, och lägg märke till orden "så här långt".

Jag vet inte hur många poäng som krävs mot bottenlag för att du ska vara nöjd. 11 av 12 mot Timrå, 6 av 6 mot Örebro och 4 av 9 mot Mora.ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Kollat tidigare år förut som jag skrev till dig tidigare och kunde inte se något samband. Ändå tjatar du om det.
Senast redigerad av mb81 den 2019-02-12 21:48:32, redigerad totalt 1 gånger.
Holtz hade nog spelat jämte Davidsson och Fjällby om inte Josefson klivit av. Svårt att sätta Bergfors på bänken till fördel för Holtz..ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Vi gick ju ner på tre kedjor. Då kanske det inte det fanns plats för Walli och Holtz. Tyckte väl att det skulle bli för stökigt att rulla på fyra ytterforwardspar. Robban verkar ändå tro på Holtz och matchade honom i PP till exempel,#87 skrev:Holtz hade nog spelat jämte Davidsson och Fjällby om inte Josefson klivit av. Svårt att sätta Bergfors på bänken till fördel för Holtz..ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
Det lilla som Holtz fick spela i PP bådade riktigt gott.. är övertygad om att han skulle kunna styra PP1. Förhoppningsvis har han en permanent startplats i både laget och PP nästa säsong.mb81 skrev:Vi gick ju ner på tre kedjor. Då kanske det inte det fanns plats för Walli och Holtz. Tyckte väl att det skulle bli för stökigt att rulla på fyra ytterforwardspar. Robban verkar ändå tro på Holtz och matchade honom i PP till exempel,#87 skrev:Holtz hade nog spelat jämte Davidsson och Fjällby om inte Josefson klivit av. Svårt att sätta Bergfors på bänken till fördel för Holtz..ciirree skrev:Stör mig något fruktansvärt på Robbans coaching när man äntligen lirar Holtz. Sån sjuk skillnad på honom när han fick spela 25-30 sekunders byten istället för en "touch-and-go" i mittzon.
-
daaviid skrev:Minns inte att någon har sågat MacD? Eller syftar du på mitt inlägg där jag skrev "MacD har ingen vidare kväll så här långt. Många pucktapp och missade öppet mål."??South_Exil skrev:Jinx på den som sågade MacD tidigare i tråden.
1+1 och den typ enda som visar inställning och driv
Det där skrev jag femton minuter in i matchen, och lägg märke till orden "så här långt".
Okej, inte ”såga”, men kul att han fick ordning på sitt lir idag.
Han har stor potential
2 poäng men bedrövligt spel och skador på Jonte och Josefson, de två som hade skador innan den här matchen.
Chansade de och skadade sig ännu värre, eller?
Chansade de och skadade sig ännu värre, eller?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skönt med två poäng ändå. Dålig insats.
Våra konkurrenter tappade också poäng, skönt.
Våra konkurrenter tappade också poäng, skönt.
Avskaffa tre mot tre.