SHL Omgång 44: Frölunda - DIF 16/2 2017
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL Omgång 44: Frölunda - DIF 16/2 2017
Där avgörs det, skott på mål i läget innan hade varit att föredra
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja rutinerat....minalman skrev:Klokt Emil.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Men på riktigt... Han blir ju för fan intryckt på deras keeper... Pinsamt!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Hmm. Hårt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Och där bjuder Emil J och framförallt domarna på matchen.
Hyfsat tuff utvisning måste jag nog säga, även om det är lite klantigt jaja 2-1 att väntaminalman skrev:Klokt Emil.
Senast redigerad av ken1968 den 2017-02-16 20:59:09, redigerad totalt 1 gånger.
En stor favorit i årets lagPraetori skrev:Urbom står upp för Tellan. Respekt!
- Lee Harvey Oswald
Hur svårt är det.....att få ut pucken ur zon?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här blir nog en 3-1 match tillslut, bittert.
Spela fult
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Med pucken under kontroll har vi lika svårt att komma ur egen zon i både BP och PP.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Spelarna har som skyldighet att hellre kötta stolpen där. Målvakternas skydd ger inte samma skydd som en utespelare och är mindre flexibla vilket ökar risken för skador. Bedömningen hos domarna har legat på den nivån rätt länge för att bli av med fula saker mot målvakterna.sauron skrev:Men på riktigt... Han blir ju för fan intryckt på deras keeper... Pinsamt!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Men rensa Varakas.!!!!
Vad har hänt med aggresiviteten vi hade i BP under lång tid, då hade vi kanske bäst BP av alla.
Har du åkt in i en stolpe i full fart någon gång? Siktar hellre in mig på målvakten alla dagar i veckan än att ens tänka tanken att dra målburen.Praetori skrev:Spelarna har som skyldighet att hellre kötta stolpen där. Målvakternas skydd ger inte samma skydd som en utespelare och är mindre flexibla vilket ökar risken för skador. Bedömningen hos domarna har legat på den nivån rätt länge för att bli av med fula saker mot målvakterna.sauron skrev:Men på riktigt... Han blir ju för fan intryckt på deras keeper... Pinsamt!
Jodå jag håller med men så tycker ligan och domarkåren.sPTNC skrev:Har du åkt in i en stolpe i full fart någon gång? Siktar hellre in mig på målvakten alla dagar i veckan än att ens tänka tanken att dra målburen.Praetori skrev:Spelarna har som skyldighet att hellre kötta stolpen där. Målvakternas skydd ger inte samma skydd som en utespelare och är mindre flexibla vilket ökar risken för skador. Bedömningen hos domarna har legat på den nivån rätt länge för att bli av med fula saker mot målvakterna.sauron skrev:Men på riktigt... Han blir ju för fan intryckt på deras keeper... Pinsamt!