Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Praetori
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013

Inlägg av Praetori »

Lee Harvey Oswald skrev:Så, nu har vi missat 7-8 bra lägen, snart får BIk en chans (samma som mål)
Påminner lite om semifinalerna mot fisk 04/05.
Skitjobbigt men bättre att det sitter hårt inne under grundspelet och släpper förhoppningsvis snart.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

Men sluta passa hels jävla tiden i pp!!!!

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
ciirree

Inlägg av ciirree »

android skrev:
ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Du får tugga på. Tio poster till i den här tråden från dig så vänder det. Kriga nu.
Jag var ju ironisk som sagt. Mot alla dem som alltid skriver så.. vad menar du med det? Skulle du vara rolig eller?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

ciirree skrev:
Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?
Jag var ironisk om du inte fattade det? Just på grund av de jag skrev i början innan matchen!
HUR ska jag fatta det?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Praetori

Inlägg av Praetori »

Saviano är het som en svetslåga just nu. :D
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Hur är inte dedär en Slashing utvisning? Yxhugg
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Förut var offensiven trubbig, försvaret bra och PP effektivt.
Nu har vi bara och kvar

Ingen överdrift och säga att det lutar uppför nu
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

Mål igen då och arne fixade det igen.

Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Norell har ju tyvärr blivit fett uppsnurrad ett par gånger och helt tappat markeringen vid några tillfällen också... Han har inte sin bästa match men ett par säsonger så kommer han bli brutal! (trista är att han lirar väl i nått unket SHL-lag då, typ Fisklunda)... :(
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:
Jim Morrison skrev:
Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?
Jag var ironisk om du inte fattade det? Just på grund av de jag skrev i början innan matchen!
HUR ska jag fatta det?
Det är liksom hela grejen med att vara ironisk eller? Men om du hade sett mina tidigare inlägg och tänkt på vad vi diskuterade sist om en målskytt så hade du förstått! Skitsamma nu..
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Får vi inte in en målskytt inom dom närmsta matcherna så kommer vi att halka ned i tabellen. Tyvärr.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jim Morrison skrev:Får vi inte in en målskytt inom dom närmsta matcherna så kommer vi att halka ned i tabellen. Tyvärr.
Ironi? ;) haha
Användarvisningsbild
easer90

Inlägg av easer90 »

Tycker det gång på gång bevisas att vi behöver förstärka bakåt och inte någon diva till målskytt.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

ciirree skrev:
Jim Morrison skrev:Får vi inte in en målskytt inom dom närmsta matcherna så kommer vi att halka ned i tabellen. Tyvärr.
Ironi? ;) haha
VA?
ciirree

Inlägg av ciirree »

Jim Morrison skrev:
ciirree skrev:
Ironi? ;) haha
VA?
Hahah för helvete.. skitsamma! Vi snackade om detta för några dagar sedan och du sa att vi inte behövde en, att vi redan har flera, så sa jag att jag ska ge de ett par matcher och nu tycker du likadant!
Skriv svar