ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?
Jag var ironisk om du inte fattade det? Just på grund av de jag skrev i början innan matchen!
HUR ska jag fatta det?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Norell har ju tyvärr blivit fett uppsnurrad ett par gånger och helt tappat markeringen vid några tillfällen också... Han har inte sin bästa match men ett par säsonger så kommer han bli brutal! (trista är att han lirar väl i nått unket SHL-lag då, typ Fisklunda)...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
ciirree skrev:Så typiskt att defensiven var så bra att man drömde om en målskytt, nu är jag kluven till allt, vafan händer!?
Men... Vårt försvar har sett bra ut. Det är dom två senaste matcherna det har varit under all kritik. Vi har inte kunnat göra mål i 5 mot 5 under hela säsongen. Vilket problem ska man lösa?
Jag var ironisk om du inte fattade det? Just på grund av de jag skrev i början innan matchen!
HUR ska jag fatta det?
Det är liksom hela grejen med att vara ironisk eller? Men om du hade sett mina tidigare inlägg och tänkt på vad vi diskuterade sist om en målskytt så hade du förstått! Skitsamma nu..
Jim Morrison skrev:Får vi inte in en målskytt inom dom närmsta matcherna så kommer vi att halka ned i tabellen. Tyvärr.
Ironi? haha
VA?
Hahah för helvete.. skitsamma! Vi snackade om detta för några dagar sedan och du sa att vi inte behövde en, att vi redan har flera, så sa jag att jag ska ge de ett par matcher och nu tycker du likadant!