Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
-
Re: Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Daniel Tjärnqvist klart bäst i första perioden. Fint timad tackling open ice och sedan en riktig märla till 1-1. Lite av den "gamle" tjärna. Hoppas han fortsätter så under matchen.
Defensiven dålig med virrigt försvarsspel. Vi bjuder på 0-1 genom att inte markera.
Defensiven dålig med virrigt försvarsspel. Vi bjuder på 0-1 genom att inte markera.
- kurre thulin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
LHC gör 1-0 med 15 sekunder kvar av 1:a perren.
Mackan är ju vår bästa poäng plockare hur kan det blir bättre utan han?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- Lee Harvey Oswald
SirDIFalot skrev:Haha men du skriver "HAHAAHHAHAA" när vi släpper in mål?super djurgårn skrev:Inte ens glad
super djurgårn?
Ja!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Vi får hoppas på 3 poäng ikväll och att HV tar poäng av HV.
LHC stänker dit 1-0 The Yeti.
Nu:
LHC 74p
DIF 71p
3 kvar att spela om.
Nu:
LHC 74p
DIF 71p
3 kvar att spela om.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fint arbete av NHL-stjärnan # 93 på 0-1-målet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Lee Harvey Oswald
kommer bli en svettig afton med andra ord...Supportern skrev:Vi får hoppas på 3 poäng ikväll och att HV tar poäng av HV.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
4 kvar att spela om.Magnutz skrev:LHC stänker dit 1-0 The Yeti.
Nu:
LHC 74p
DIF 71p
3 kvar att spela om.

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Du, hoppas du är ironisk nu. Mackan har ETT mål på de senaste 16 matcherna. Han är praktusel som Capten och som spetsanfallare. Om han inte spelat alls hade någon annan gjort mer nytta än han gjort. Det är jag 100% säker på.Bjurre skrev:Mackan är ju vår bästa poäng plockare hur kan det blir bättre utan han?
Min åsikt.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ironiskt att Yetman stått för flera viktiga mål. En spelare som vi uppenbarligen kollade på vem lät gå till LHC. Blir han den avgörande faktorn när serien summeras...?
Expert.
- SirDIFalot
Alltså du kan inte på allvar tycka det där? Han har gjort mest poäng i laget av en anledning.Magnutz skrev:Du, hoppas du är ironisk nu. Mackan har ETT mål på de senaste 16 matcherna. Han är praktusel som Capten och som spetsanfallare. Om han inte spelat alls hade någon annan gjort mer nytta än han gjort. Det är jag 100% säker på.Bjurre skrev:Mackan är ju vår bästa poäng plockare hur kan det blir bättre utan han?
Min åsikt.
Expert.
1 match kvar efter denna? Max 3 poäng per match? Om res står sig är det målskillnad som avgör.. -16 till LHC och -21 DIF... ser inte bra ut.Bjurre skrev:4 kvar att spela om.Magnutz skrev:LHC stänker dit 1-0 The Yeti.
Nu:
LHC 74p
DIF 71p
3 kvar att spela om.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Djurgårdens IF - Modo 3/3 2012
Yetman gör 1-0 till LHC. "det finns inga spelare på marknaden".
Avgå Järlan!
Avgå Järlan!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Min med med men syftade på SDF här.Magnutz skrev:Du, hoppas du är ironisk nu. Mackan har ETT mål på de senaste 16 matcherna. Han är praktusel som Capten och som spetsanfallare. Om han inte spelat alls hade någon annan gjort mer nytta än han gjort. Det är jag 100% säker på.Bjurre skrev:Mackan är ju vår bästa poäng plockare hur kan det blir bättre utan han?
Min åsikt.
Sen har han och otto lika många pinnar.