Djurgårdens IF - Färjestads BK, 3/2 2011
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK, 3/2 2011
Positiva: Bra fart i anfallen, känns som vi är farliga idag. Owuya gör några jätte räddningar, helt okej boxplay.
Negativa: Boumedienne. Sluta slå den förbannade pucken över sargen, känns som han är lite rädd så fort någon sätter press på han. Vi måste vara lite mer på returerna som blir av owuyas räddningar. Krüger måste läsa http://www.hockeyligan.se/index.php?blog=60 Han blir utbytt varenda tekning. Inte bra.
Negativa: Boumedienne. Sluta slå den förbannade pucken över sargen, känns som han är lite rädd så fort någon sätter press på han. Vi måste vara lite mer på returerna som blir av owuyas räddningar. Krüger måste läsa http://www.hockeyligan.se/index.php?blog=60 Han blir utbytt varenda tekning. Inte bra.
Om pucken passerar båset och upp på läktaren/innergången så är det utvisning.Daniel942 skrev:Det är inte utvisning om pucken går ut i spelarbåsen.Bigge skrev:Fick svar på min egen fråga ang bom-bom´s puckout
AB live:
Ytterligare ett Bp, tala om att bjuda in fbk i matchen.Boumedienne drar på sig årets onödigaste utvisning på Hovet. Helt ohotad i egen zon lyfter han ut den i egna båset
Vill DIF vinna eller va fasiken är det med dem?
Eller är det idiotisk låg domarnivå? 8-2 i utvisningar än så länge
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kom igen nu DIF!
Låt falken göra mål!
Låt falken göra mål!
Gick den inte tom ut över plexit bakom båset? Då borde det räknas som om det vore på någon annan del av banan kan jag tycka och domaren skulle i sådant fall ha gjort rätt.Daniel942 skrev:Det är inte utvisning om pucken går ut i spelarbåsen.Bigge skrev:Fick svar på min egen fråga ang bom-bom´s puckout
AB live:
Ytterligare ett Bp, tala om att bjuda in fbk i matchen.Boumedienne drar på sig årets onödigaste utvisning på Hovet. Helt ohotad i egen zon lyfter han ut den i egna båset
Vill DIF vinna eller va fasiken är det med dem?
Eller är det idiotisk låg domarnivå? 8-2 i utvisningar än så länge
Pucken hamnade ju på 25e raden, ungefär. Bom-Bom spelar ruskigt nervöst så fort han sätts under press, det ser man även i pp. Då är det bara slänga iväg pucken och hoppas den studsar rätt.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kempe har inte spelat en enda minut i första perioden och lär förmodligen inte göra det under resten av matchen heller. Där kan vi snacka hyfsat bred trupp! Betänk då att vi sedan tidigare saknar tongivande spelare som Ölvestad och Ekman, och det är inte utan att man börjar undra hur fan vi kunnat vara så obegripligt kraftlösa i anfallszonen de senaste fyra matcherna...
Bra första period av Djurgården dock. Fortsätter vi så här de kommande två perioderna så känns mitt 5-1-tips inte alltför avlägset.
Bra första period av Djurgården dock. Fortsätter vi så här de kommande två perioderna så känns mitt 5-1-tips inte alltför avlägset.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2011-02-03 22:11:01, redigerad totalt 1 gånger.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Varför vågar inte Bombom ta skott i pp... Vad har han som funkar just nu?
Edit: Japp, JAAAAAAAAA!
Att bänka Tim borde beläggas med dödsstraff.
Edit: Japp, JAAAAAAAAA!
Att bänka Tim borde beläggas med dödsstraff.

Senast redigerad av Magnutz den 2011-02-03 19:57:25, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tabellen just nu ser rätt ok ut. Iaf om man tittar utifrån hur det såg ut för 20spelade minuter sen.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Så kommer trean också. Salak ser inte direkt imponerade ut i målet idag.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Härligt att vi får in kämparmålen!
Usch..förlåt
Men är det bara jag som blir nervös för varje mål DIF gör, då jag sett under säsongen hur det går i tredje perioden mot lag som fpk och hv. Ännu fler mål för fpk och hämta in och ännu mer förnedring isåfall. snälla snälla låt mig ha fel....
Men är det bara jag som blir nervös för varje mål DIF gör, då jag sett under säsongen hur det går i tredje perioden mot lag som fpk och hv. Ännu fler mål för fpk och hämta in och ännu mer förnedring isåfall. snälla snälla låt mig ha fel....
There is no I in TEAM!!!!
Tim!
Fy fan vad klacken är usel dock. Sitter på sittplats och och låter själv mer än hela klacken tillsammans.
Fy fan vad klacken är usel dock. Sitter på sittplats och och låter själv mer än hela klacken tillsammans.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Kul att höra kommentatprerna hångla upp fpk i brygga fast de suger häst***...
Det krävs nog en samling - det låter inget vidare under matcherna - inte ens under hyllningsmatchen ikväll.. inge vidare.Mäklaren skrev:Tim!