Ps. ja, Jag vet att det inte bara var hans fel idag men ändå han känns så gay

Mycket märkligt ordval. Hur ser man på en målvakt att han "känns gay"..hmmSteelmountain skrev:Många som suger idag men jag kan fan inte sluta störa mig på wesslau som aldrig bara kan överaska och spika igen när vi lirar dåligt. Ge Riddarn spaden på heltid nu!
Håller med, men jag skulle vilja använda ordet fladdrig...Wesslan kan ALDRIG resa på sig, göra avgörande räddningar, han känns alltid ostabil och är ute och fladdrar mest hela tiden.jensa85 skrev:Mycket märkligt ordval. Hur ser man på en målvakt att han "känns gay"..hmmSteelmountain skrev:Många som suger idag men jag kan fan inte sluta störa mig på wesslau som aldrig bara kan överaska och spika igen när vi lirar dåligt. Ge Riddarn spaden på heltid nu!
"Självklart" kan ha varit det sämsta ordval jag läst i detta forumet någonsin. Jag tillhör den skaran som tycker att Wesslan bör skickas till Örebro innan det är för sent. Han har redan kostat oss ett slutspel.Jack Daniel skrev:Varför detta hat mot en enda spelare (läs Wesslau)? Lägg av för fan. Hela laget var värdelöst idag. Wesslau är en duktig målvakt och självklart är han vår nr 1, Ridderwall är alldeles för grön för att vara förstaval.
Det "roliga" i sammanhanget är att vi i klacken stod och filmade i första och andra perioden för att visa hur tyst LHCs minst sagt patetiska publik när man leder hemma mot serietrean med 3 baljor. Då om någon gång borde det vara drag, men allt man hörde var ett teaterlikt mummel.DIF_Soldier skrev:Bäst var DIF-klacken som sjöng ut Sveriges sämsta supportrar i tredje.
Oavsett om de äckliga pissmyrorna vann idag så skrattar jag åt dem. Innerst inne vet de själva om vilken usel kultur de har - det glädjer mig.
Satt och glodde på tv och fan de ekade ju. Pinsamt när man leder med 4 - 1 mot vilket lag man en möter. Nej LHC fansen är lika patetiska som laget.odburt skrev:Det "roliga" i sammanhanget är att vi i klacken stod och filmade i första och andra perioden för att visa hur tyst LHCs minst sagt patetiska publik när man leder hemma mot serietrean med 3 baljor. Då om någon gång borde det vara drag, men allt man hörde var ett teaterlikt mummel.DIF_Soldier skrev:Bäst var DIF-klacken som sjöng ut Sveriges sämsta supportrar i tredje.
Oavsett om de äckliga pissmyrorna vann idag så skrattar jag åt dem. Innerst inne vet de själva om vilken usel kultur de har - det glädjer mig.
I tredje lattjade vi bara, drog lite ramsor om Sonja och hetsade. Tror ingen brydde sig om vad pannkakorna på isen gjorde, men hetsen var kul.
Jack Daniel skrev:Varför detta hat mot en enda spelare (läs Wesslau)? Lägg av för fan. Hela laget var värdelöst idag. Wesslau är en duktig målvakt och självklart är han vår nr 1, Ridderwall är alldeles för grön för att vara förstaval.
SkönaDjurgårn skrev:Bedrövlig insats idag. Hade helt klart hoppats på en rejäl holmgång men så blev icke fallet. Tur för Ragnarsson att det inte står "Printz" på hans tröja för isåfall hade det varit ett j-la liv här inne nu - verkligen inte en av hans bättre matcher, men han kommer väl igång.
Brodin och Ottosson är de enda som är godkända för mig idag.
odburt skrev:"Självklart" kan ha varit det sämsta ordval jag läst i detta forumet någonsin. Jag tillhör den skaran som tycker att Wesslan bör skickas till Örebro innan det är för sent. Han har redan kostat oss ett slutspel.Jack Daniel skrev:Varför detta hat mot en enda spelare (läs Wesslau)? Lägg av för fan. Hela laget var värdelöst idag. Wesslau är en duktig målvakt och självklart är han vår nr 1, Ridderwall är alldeles för grön för att vara förstaval.