Speakern

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
seppuko
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Speakern

Inlägg av seppuko »

SirDIFalot skrev:
-daniel- skrev:Hon skall bort. Så jävla hårt så det fan finns inte... Noll tajming, noll känsla, noll hockeyintresse.

Speakern säger med glädje i rösten:

"OCH DÄR ÄR BRYNÄS FULLTALIGA!!!"

eller

"RÖGLE UTÖKAR TILL 4-3!!!"

:|
Kommer ihåg när förstafemman inte var den hon hade fått på pappret och alla spelare fick vänta typ 30 sek på att hon skulle få dom nya namnen. Då stod ändå gänget som skulle presenteras ute på isen.... Hur förbannat lite hockeyintresse har man inte om man inte kan känna igen fem spelare på isen? Med namn och nummer på ryggen, som hon dessutom presenterat tidigare... Sjukt dålig tyvärr.
Haha, man kan ju vilken spelare det är bara på stilen dom står och åker. Ser det genom en gammal tjocktv som är snevriden och svartvit. Vissa ser saker och ting bara som jobb, så är det i denna bistra verklighet :D
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Frajn
Säsongskort: Ja

Inlägg av Frajn »

Framför allt förstår jag inte hur hon kan byta ut halva delar av efternamnen ibland, kommer inte ihåg exakt men Tjärnström tror jag hon sagt någon gång osv. Man borde ha lärt sig det ganska fort men det har ju varit lite av ett stående tema i år så; AVGÅ!
Ur spår bönder!
Kricke

Inlägg av Kricke »

Är det fortfarande Lotta Johansson eller har hon bytts ut till någon annan tant? I så fall vore det ju kul att höra de som hyllade henne i början av tråden, vad de har att säga nu. Det var ju många som ville låta påskina att hon är "kompetent". Hade varit kul att höra åsikterna från dessa individer nu.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Jag förstår verkligen inte hur ni kan störa er så mycket på speakern, jag tycker hon är bra.
DIF!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Sätt mig i båset så kan jag ge lite extra krydda till tillställningen och basunera ut grejer på högsta volym;

"DOMARJÄVEL!" *stoneface*

"Vad ful du är, Prestberg!"

"Viktigt meddelande: Bortaklacken är en skam för läktarkulturen."
Säg den glädje som varar
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Daniel942 skrev:Jag förstår verkligen inte hur ni kan störa er så mycket på speakern, jag tycker hon är bra.
Nej hon är usel. Titta på floridas nästa hemmamatch och lyssna på hur en optimal speaker skall låta. Den enda trösten är att aiks speaker är lika dålig.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
minalman

Speakern

Inlägg av minalman »

Jag anser, utan att lägga mig i hur bra/dålig nuvarande speaker är, att Djurgården behöver kännas nytt och fräscht i höst. Då ryker allt gammalt som inte måste finnas kvar. En ny röst i högtalarna är ett tecken på förnyelsen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

minalman skrev:Jag anser, utan att lägga mig i hur bra/dålig nuvarande speaker är, att Djurgården behöver kännas nytt och fräscht i höst. Då ryker allt gammalt som inte måste finnas kvar. En ny röst i högtalarna är ett tecken på förnyelsen!
Precis så jag menar. Hör helst på en man som speaker.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

sensei: Du menar denna?
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Metal Machine skrev:sensei: Du menar denna?
Yes. Lite skillnad om man säger så. Sen låter ju speaker-snack bättre på engelska men det är ju inte så mycket att göra åt. Men jag tycker vi kan börja med att backa tillbaks till han som var innan den nuvarande..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
JohanPez

Speakern

Inlägg av JohanPez »

sensei skrev:
Metal Machine skrev:sensei: Du menar denna?
Yes. Lite skillnad om man säger så. Sen låter ju speaker-snack bättre på engelska men det är ju inte så mycket att göra åt. Men jag tycker vi kan börja med att backa tillbaks till han som var innan den nuvarande..
Han har diskuterats förut och var tydligen upptagen med något annat.
Jag tycker för övrigt att Tomas Bolme har världens bästa röst. Uppvuxen med Starzinger och tycker vi bör värva honom. För smakprov kan ni lyssna på da vincikoden på ljudbok eller se ovan nämnda tecknade serie.
Användarvisningsbild
JohanPez

Speakern

Inlägg av JohanPez »

Ni som snackade Tintin här för ett tag sedan måste hoppa på här, värva Bolme! :)
inloss

Inlägg av inloss »

sensei skrev:Den enda trösten är att aiks speaker är lika dålig.

Haha :lol:
"Whatever you want"
Kricke

Inlägg av Kricke »

JohanPez skrev:Ni som snackade Tintin här för ett tag sedan måste hoppa på här, värva Bolme! :)
Lajkar a la fejsbok.
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

Tydligen var det en kvinnlig speaker på Sverige-Norge igår också. Lite ovanligt och konstigt att det är en kvinna på våra, gnagets och landslagets matcher i Stockholm. Bort med vår som sagt.
Skriv svar