Silly season
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HahaTherocket1 skrev:Jag säger såhär, träffar skotten målet så sitter de... Och du vill inte stå i vägen.. Han är främst en defensiv back men kan skjuta. Vi kan säga så. Han har ett riktigt hårt skott. Men siktet är inte det bästa, eller rättare sagt, han skjuter för hårt.

-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Gråhns är riktigt vass.
Dessutom går ju hans kontrakt ut efter denna säsong,
så då kan vi ju bara med lätthet plocka över honom.
Han vill nämligen lira högre upp än allsvenskan, där han är för bra för att harva runt i. Han hade en klausul med aik om att han kunde gå till ssk till denna säsong, om ssk inte åkte ur, vilket dem ju sen gjorde. Därför blev han kvar.
Han vill nämligen lira högre upp än allsvenskan, där han är för bra för att harva runt i. Han hade en klausul med aik om att han kunde gå till ssk till denna säsong, om ssk inte åkte ur, vilket dem ju sen gjorde. Därför blev han kvar.
Blue Brigade Sthlm
-
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Lite Kennholt-vibbar.Therocket1 skrev:Jag säger såhär, träffar skotten målet så sitter de... Och du vill inte stå i vägen.. Han är främst en defensiv back men kan skjuta. Vi kan säga så. Han har ett riktigt hårt skott. Men siktet är inte det bästa, eller rättare sagt, han skjuter för hårt.

GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
då, nu, för evigt!
- Bjurling_39
Gjorde mål igår igen hörde jag. Kontakta Gråhns NU!spiik skrev:Gråhns är riktigt vass.
- Ritterwand
-
Förstärkning inför nästa säsong tycker jag borde bli om våran Ronnie slutar så skulle jag vilja se Sanny Lindström, Timrå. Dom är ganska lika i sin spelstil, båda är väl inga hejjare i anfallszonen men desto skickligare och proffsigare i försvaret. Sanny har dessutom ett förflutet i Huddinge, och jag tycker att det verkar som gjutet att han blir Ronnies ersättare.
Och det verkar vara många som tycker att man ska ta in lillebror Thoresen, men en spelare jag har fastnat för är Hynning som utvecklas för fullt i Luleå, han kommer dessutom från Stockholmsområdet. Han spelade i AIK, men man kan kanske försöka locka hit honom.
Någon som tycker att det här verkar realistiskt inför nästa säsong?
Och det verkar vara många som tycker att man ska ta in lillebror Thoresen, men en spelare jag har fastnat för är Hynning som utvecklas för fullt i Luleå, han kommer dessutom från Stockholmsområdet. Han spelade i AIK, men man kan kanske försöka locka hit honom.
Någon som tycker att det här verkar realistiskt inför nästa säsong?
Ritterwand skrev:Har DIF inte värvat tillräckligt många gnagare de senaste åren tycker du? Franzén, Mattsson, F.Ericson.. pangvärvningar allihop, verkligen..Kennholt skrev:
Gjorde mål igår igen hörde jag. Kontakta Gråhns NU!
Nej det är inga pangvärvningar, dom är ju jättedåliga håller inte du med?
Gråhns däremot är en utpräglad målskytt som är värd att testas.
2 senaste säsongerna har killen gjort 107p (visserligen i sunkserier, men om inget händer är vi också där)
Lite vassare än Mattsson