Inga problem!
Jag undrar förövrigt också om det där angående borta derbyna, går man via gnihet eller JK?
Under fliken Biljetter kan man klicka på Derbymatcher på Globen där står följande:
Djurgården spelar två bortaderbyn till den här säsongen, den 14/11 klockan 19:00 och 26/1 klockan 19:00. Till bortaderbyna säljer Djurgården Hockey endast biljetter på ena kortsidan och intäkterna från biljettförsäljningen tillfaller Djurgården.
Vi återkommer med information om biljetter till bortaderbyna senare.
Så det är väl bara att invänta info.
Jaså där ser man. Jag tyckte det var ologiskt att det skulle stå något om derbybiljetter under Biljetter -> Derby . Tack för infon!
easer90 > Mitt antivirus program skriker på din avatar-bild om Malware... Något du vet om?
Infection Details
URL: h t t p :// data . fuskbugg . se / skalman01 /dif2.JPG
Process: file://C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
Infection: al
easer90 > Mitt antivirus program skriker på din avatar-bild om Malware... Något du vet om?
Infection Details
URL: h t t p :// data . fuskbugg . se / skalman01 /dif2.JPG
Process: file://C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
Infection: al
Fuskbugg tror jag är malwarelistad av nån anledning. Funkar på samma sätt som imageshack.
Hur komme man in på Hovet när matchen har börjat? Snabbt svar skulle vara kanon!
Vet att svaret på min fråga går att hitta lite överallt, men har inte tid till det.
lajjnus skrev:Hur komme man in på Hovet när matchen har börjat? Snabbt svar skulle vara kanon!
Vet att svaret på min fråga går att hitta lite överallt, men har inte tid till det.
Jag har en fråga angående vårat borta deryby mot AIK den 14/11. Eftersom jag råkar vara i stan den veckan (jag bor vanligtvis inte i Stockholm) så skulle jag och en kompis vilja gå och stödja kaminerna. Blir dock lite konfunderad ang. biljettköpet. Är det någon som skulle upplysa mig om vad som gäller?
Jag har en fråga angående vårat borta deryby mot AIK den 14/11. Eftersom jag råkar vara i stan den veckan (jag bor vanligtvis inte i Stockholm) så skulle jag och en kompis vilja gå och stödja kaminerna. Blir dock lite konfunderad ang. biljettköpet. Är det någon som skulle upplysa mig om vad som gäller?
Jag vill köpa en matchtröja MED reklamen på som dom har på sig under matcherna.
Inte nödvändigtvis en använd original från någon av spelarna, men sett till flera andra lag så har ganska många matchtröjor likt originalen spelarna har. Någon som vet något om denna produktion? Ska man kontakta DIF-shopen kanske...