Jaså där ser man. Jag tyckte det var ologiskt att det skulle stå något om derbybiljetter under Biljetter -> DerbyJepe skrev:Under fliken Biljetter kan man klicka på Derbymatcher på Globen där står följande:Heaty skrev:Inga problem!DanneG skrev:Tack heaty!
Jag undrar förövrigt också om det där angående borta derbyna, går man via gnihet eller JK?
Så det är väl bara att invänta info.Djurgården spelar två bortaderbyn till den här säsongen, den 14/11 klockan 19:00 och 26/1 klockan 19:00. Till bortaderbyna säljer Djurgården Hockey endast biljetter på ena kortsidan och intäkterna från biljettförsäljningen tillfaller Djurgården.
Vi återkommer med information om biljetter till bortaderbyna senare.
Frågetråden
Re: Frågetråden
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
easer90 > Mitt antivirus program skriker på din avatar-bild om Malware... Något du vet om?easer90 skrev: Text
Infection Details
URL: h t t p :// data . fuskbugg . se / skalman01 /dif2.JPG
Process: file://C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
Infection: al
Blue Brigade A11
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fuskbugg tror jag är malwarelistad av nån anledning. Funkar på samma sätt som imageshack.mannge skrev:easer90 > Mitt antivirus program skriker på din avatar-bild om Malware... Något du vet om?easer90 skrev: Text
Infection Details
URL: h t t p :// data . fuskbugg . se / skalman01 /dif2.JPG
Process: file://C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
Infection: al
DIF!
Är Järlan anställd som liksom spelarna på kontakt eller har han fast anställning?
Man lever bara en gång...
- SirDIFalot
Haha antar du menar vanlig anställning. Men vad komiskt det vore om man hade en sportchef som var "fast anställd" jobbig sitsZioun skrev:Är Järlan anställd som liksom spelarna på kontakt eller har han fast anställning?
Expert.
haha, vilka groda.. naturligtvis menar jag vanlig anställning. Tack för svaretSirDIFalot skrev:Haha antar du menar vanlig anställning. Men vad komiskt det vore om man hade en sportchef som var "fast anställd" jobbig sitsZioun skrev:Är Järlan anställd som liksom spelarna på kontakt eller har han fast anställning?
Hur komme man in på Hovet när matchen har börjat? Snabbt svar skulle vara kanon!
Vet att svaret på min fråga går att hitta lite överallt, men har inte tid till det.
Vet att svaret på min fråga går att hitta lite överallt, men har inte tid till det.
Din avatar.lajjnus skrev:Hur komme man in på Hovet när matchen har börjat? Snabbt svar skulle vara kanon!
Bortaderby 14/11
Hej hallå, gul röd och blå.
Jag har en fråga angående vårat borta deryby mot AIK den 14/11. Eftersom jag råkar vara i stan den veckan (jag bor vanligtvis inte i Stockholm) så skulle jag och en kompis vilja gå och stödja kaminerna. Blir dock lite konfunderad ang. biljettköpet. Är det någon som skulle upplysa mig om vad som gäller?
Tack på förhand!
mv
Jag har en fråga angående vårat borta deryby mot AIK den 14/11. Eftersom jag råkar vara i stan den veckan (jag bor vanligtvis inte i Stockholm) så skulle jag och en kompis vilja gå och stödja kaminerna. Blir dock lite konfunderad ang. biljettköpet. Är det någon som skulle upplysa mig om vad som gäller?
Tack på förhand!
mv
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Bortaderby 14/11
Läs infon som finns på hemsidan?mVural skrev:Hej hallå, gul röd och blå.
Tack på förhand!
mv
DIF!
Re: Bortaderby 14/11
Tjenare! Du hittar infon HÄR Lycka till!mVural skrev:Hej hallå, gul röd och blå.
Tack på förhand!
mv
@Daniel942: Var hövlig. "Lite finare, lite bättre."
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag vill köpa en matchtröja MED reklamen på som dom har på sig under matcherna.
Inte nödvändigtvis en använd original från någon av spelarna, men sett till flera andra lag så har ganska många matchtröjor likt originalen spelarna har. Någon som vet något om denna produktion? Ska man kontakta DIF-shopen kanske...
Som dessa:
http://www2.modohockey.se/shop_visabild ... mer=964658
http://brynas.jetshop.se/matchtroja-sva ... c-185.aspx
http://shop.frolundaindians.com/replica ... c-149.aspx
Hade det funnits en DIF-variant hade jag haft den på mig hemma, jobbet, på bröllop och begravningar - no doubt.
/Colin
Inte nödvändigtvis en använd original från någon av spelarna, men sett till flera andra lag så har ganska många matchtröjor likt originalen spelarna har. Någon som vet något om denna produktion? Ska man kontakta DIF-shopen kanske...
Som dessa:
http://www2.modohockey.se/shop_visabild ... mer=964658
http://brynas.jetshop.se/matchtroja-sva ... c-185.aspx
http://shop.frolundaindians.com/replica ... c-149.aspx
Hade det funnits en DIF-variant hade jag haft den på mig hemma, jobbet, på bröllop och begravningar - no doubt.
/Colin
Så klantigt! Tack så mycket Magnutz.
Är det någon som vet om DIF tar in gästtränare till juniorerna eller till A-laget?
Frågetråden
Hur menar du gästtränare?Zioun skrev:Är det någon som vet om DIF tar in gästtränare till juniorerna eller till A-laget?
Född till sportchef.