Och bor på Kungsholmen.136_Djurgårdare skrev:Jesus Kristus håller på Djurgårn!
SHL omgång 23: HV71 - Djurgårdens IF 1/12
Re: SHL omgång 23: HV71 - Djurgårdens IF 1/12
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nej, det är klart. Vi har ju börjat göra mål i pp, sånt måste stävjas.Benjamin L. Willard skrev:Vi har alltså inte fått en tvåa med oss på snart 5 perioder
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Tveksamt, då hade jag personligen jagat bort honom!Praetori skrev:Och bor på Kungsholmen.136_Djurgårdare skrev:Jesus Kristus håller på Djurgårn!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Imponerad av Varakas efter uppehållet. Han har varit riktigt bra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Han har tydligen flyttat till Malmö.captcash skrev:Tveksamt, då hade jag personligen jagat bort honom!Praetori skrev:Och bor på Kungsholmen.136_Djurgårdare skrev:Jesus Kristus håller på Djurgårn!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Stabil som få.Praetori skrev:Imponerad av Varakas efter uppehållet. Han har varit riktigt bra.
Spela fult
Ahlén är heeet. Skjuter så fort han får tag i pucken.

Ahlén har fått nya stickor. Skjuter på allt!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det skall en sann sniper göra. =)Davidsson skrev:Ahlén är heeet. Skjuter så fort han får tag i pucken.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Matt är fan inte bästa kompis med pucken ikväll.
Junisarna hamnar gång på gång i egen zon. Tidsfråga innan de släpper in kasse igen.
Eller linjemännen tydligen...Praetori skrev:Matt är fan inte bästa kompis med pucken ikväll.
Verkar nästan vara lite kass is. Såg lite skumt ut med glidet bakom vårat mål i slutet av 1:a med.Praetori skrev:Matt är fan inte bästa kompis med pucken ikväll.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Lite nervigt ser det ut att vara.Praetori skrev:Matt är fan inte bästa kompis med pucken ikväll.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja jag tänkte samma sak där i slutet på första. Samma zon ja.Henke_F skrev:Verkar nästan vara lite kass is. Såg lite skumt ut med glidet bakom vårat mål i slutet av 1:a med.Praetori skrev:Matt är fan inte bästa kompis med pucken ikväll.