rikkard skrev:Tellqvist 50%-ig i andra perioden. Jeff är sämre än "hank the tank". Inte bra investerade pengar. Gissar, utan att veta, att Tellqvist är den bäst betalda spelaren i hela truppen. Är han värd det Praetori m.fl. "jag-älskar-Tellqvist-alltid-oavsett-det-är-alltid-någon-annans-fel-personer"
Gissar, utan att veta, att du aldrig lirat hockey, åtminstone inte på någon nivå utöver knattehockey. Om Tellan släppt in skott med helt fri sikt, utan några tvingade förflyttningar eller ens om han släppt några idiotiska returer hade jag inte varit nådig men det är möjligen EN puck av tre som han hade en vettig chans på (och det är 2-0) men inte med en fri motståndare vid högra stolpen (eftersom det enda rätta där är att INTE koncentrera sig helt och fullt på skytten eftersom en egen spelare är där och således kan han inte gå ner och täcka efter isen).
Tellan har inte varit DÅLIG den här säsongen, han har inte stått på huvudet på något överdrivet sätt heller men statistik efter 11 matcher säger noll och ingenting och målvaktsstatistik med vårt försvarsspel säger ännu mindre. Om det är någon i laget som varit DÅLIG så är det Jeff så där håller jag med dig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.