Är du Djurgårdare är du fan religiös.Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.
SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Djurgårdens IF - Linköping 21/10-2016
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
AOM och Kousa - de spelar för krångligt - spela enklare och mer rejält!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
- diftobbe89
Låter som du spelar NHL 16, vakna.rikkard skrev:Problemet med laget såsom jag ser det. De tilltänkta stjärnorna framåt levererar inte. Vi saknar ett fungerande spelsystem, vi har två svaga målvakter. Lösningen. Sparka Håkansson och ersätt med erfaren coach med god offensivt sinne. Sparka Jeff. Ersätt med Zackrisson. Skicka valfri målvakt till hockeyallsvenskan och ersätt med ny! Det finns absolut ingenting som tyder på att det ska vända av sig själv. Vi måste få till en förändring nu!
Spela fult
MarcusDaze skrev:Det är så jävla tråkigt att båda lagen inte spelar efter samma regelbok. Domarnivån är så jävla hemsk i Sverige att det inte är sant.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja under all kritik! Måste tas krafttag mot sånt här jävla hockeymord!
Ingen jävla skyddad verkstad och domartabbar som detta måste fan anmälas till förbundet som ger represalier för denna skit.
Inför tiodomarsystem om nu 4st är förlite för att lyckas ta ut rätt spelare som råkade göra hög klubba. Eller att dom hittar på fantasiutvisningar som inte gjordes.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Haha, är väldigt nyfiken på hur då får med entrévärdarna på dina häxupptåg så att du får egen privat svängdörr!Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
LHC visar vad ett hyfsat PP kan göra. Hade vårat PP varit ens godkänt hade de varit 4-1.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Som sagt, välkommen till Hovet aka Andy's Lekland, där ALLA som kommer på besök har kul och får vara med och leka! Yay! Glöm inte krama Järnkaninen också på vägen ut från Hovet's Lekland! Puss på alla!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BloodBride
Amen!!!minalman skrev:Är du Djurgårdare är du fan religiös.Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.
Blev frälst någon gång på sextiotalet!!
- minalman
Det är lätt för honom att springa ut och in till p-platsen utanför O'Learys i Trångshyttansensei skrev:Haha, är väldigt nyfiken på hur då får med entrévärdarna på dina häxupptåg så att du får egen privat svängdörr!Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Ny regel eller? Var väl inte puck out tidigare om den gick ut i anfallszon?sensei skrev:"En spelare som skjuter, slår eller dirigerar pucken direkt (utan att den reflekteras på någon eller något) ut från spelytan ifrån sin egen försvarszon, oavsett var pucken faktiskt lämnar spelytan (förutom där det inte finns något skyddsglas), ska ådömas mindre straffet. Den avgörande faktorn är var pucken var när den sköts iväg."S. Skuggan skrev:Ja, undrar jag med och var var trippingen?Henke_F skrev:Hur i helvete kunde det bli puck out? Var väl ett slagskott ifrån egen zon som gick precis över plexit över deras målis?S. Skuggan skrev:Ja, parisk och som grädde på moset, rörande cmore usla matchbevakning.captcash skrev:Skönt med opartiska kommentatorer också... vi har gjort två turliga mål som "inte alls såg svåra ut", men när Plastköping reducerar så skriker han i runkorgasm-falsett och ylar med skratt i halsen "hur viktigt och bra för matchen det var"... jaja, fuck samma, men retar mig när jag måste lyssna på skiten, vill ju bara klippa till honom på käften! Vet din plats, kommentatorjävel!
Skickat från någonstans
*Mutter, mutter mutter* ...köpta jävla zebror!
Skickat från någonstans
Det var för övrigt ett jävulskt skott han fick på där, Urbom. Aja, vi har alla chanser att dra längsta strået ikväll och faktiskt så tror jag vi gör det.
Men ändå tomtenivå på att dom tex hittade en tripping samtidigt (skulle ju varit avblåst då han får kontroll på pucken om han hade trippat någon före?) och att dom tog ut fel lirare och inte Vejdemo då hans klubba var i fejjan på cloetta-liraren.
Senast redigerad av Henke_F den 2016-10-21 21:42:31, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
De är snälla. Dessutom har jag aldrig haft problem med det. Speciellt inte som skybaren i är öppen i globen. Tycker det springer runt folk mest hela tiden.sensei skrev:Haha, är väldigt nyfiken på hur då får med entrévärdarna på dina häxupptåg så att du får egen privat svängdörr!Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.

Det sjuka är att det tog typ 5min att hitta en automat i slakthusområdet. Parkerar annars alltid i garaget men har frugans bil med takbox så vågade inte chansa på p-hus.
Senast redigerad av Praetori den 2016-10-21 19:37:36, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Vi har alltså -50% i boxplay
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Jag hoppas att Robert O säger full fart framåt nu. Bara tre poäng som gäller i den här matchen annars blir de här ytterligare en sten på den redan tunga bördan som spelarnas psyke har att bära på.
Du har helt rätt i att vårt PP varit uselt, BP 50% idag är ju ingen höjdare heller om man säger så. Känns som att det är mycket som fattas i årets DIF dessvärre.Praetori skrev:LHC visar vad ett hyfsat PP kan göra. Hade vårat PP varit ens godkänt hade de varit 4-1.
Haha. Ärligt talat så har jag faktist avnjutit en match på tolv center en gång när jag drog iväg i periodpaus och mötte upp med polare utan plåt. Räknas det?minalman skrev:Det är lätt för honom att springa ut och in till p-platsen utanför O'Learys i Trångshyttansensei skrev:Haha, är väldigt nyfiken på hur då får med entrévärdarna på dina häxupptåg så att du får egen privat svängdörr!Praetori skrev:Nu har jag på allvar varit ute vid bilen, hjälper det kommer jag fan bli religiös eller nåt.