RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin
Re: RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin
1. Salas +3
2. Ja-ke den andre +2
3. Sthlm1891 +2
4. Kentta +1
5. Högdalen +1
2. Ja-ke den andre +2
3. Sthlm1891 +2
4. Kentta +1
5. Högdalen +1
1. Salas +3
2. Ja-ke den andre +2
3. Sthlm1891 +2
4. Kentta +1
5. Högdalen +1
6. Kungen +1
2. Ja-ke den andre +2
3. Sthlm1891 +2
4. Kentta +1
5. Högdalen +1
6. Kungen +1
- Ja-ke den andre
Yes, det är samma! Vore ju magiskt med ett flyg med bara djurgårdare.Salas skrev:Jag och tre polare bokade idag flyg med Lufthansa. Utresa sker på onsdagkväll, och hemresa på måndagkväll.
Kommer bli så jävla mentalt detta. Fantastiskt kul att höra att det säljer på bra på vår nedre sektion också. Hoppas den kan fyllas snabbt så att vi kan utöka den.
Vilka flygtider har ni? Jag gissar att ni har samma som oss. 20.40 utresa onsdagkväll, 18:20 hemresa måndagkväll?Ja-ke den andre skrev:Jag plus två kompisar bokade flyg idag. 1002 kronor hittade vi för genom Momondo.se. Lufthansa hos ticket.se.
Kan vara kul med en lista här på forumet med vilka som är klara för Berlin, så jag börjar.
1. Salas +3
2. Ja-ke den andre +2
Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?
Av det som jag har hört så kommer JK att erbjuda en bussresa till Berlin.Högdalen skrev:Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?
Att erbjuda flygresor ner skulle bli orimligt dyrt, så därför väljer man, om jag förstod det rätt, att satsa på en bussresa. Jag själv skulle aldrig sätta mig på en buss fram och tillbaka till Berlin, men det finns ju potential för en helt spårad resa.
ja det känns som det skulle kunna bli en sån där klassik resa men tur och retur till Berlin mitt i vintern..nej tackSalas skrev:Av det som jag har hört så kommer JK att erbjuda en bussresa till Berlin.Högdalen skrev:Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?
Att erbjuda flygresor ner skulle bli orimligt dyrt, så därför väljer man, om jag förstod det rätt, att satsa på en bussresa. Jag själv skulle aldrig sätta mig på en buss fram och tillbaka till Berlin, men det finns ju potential för en helt spårad resa.
Jag överväger att haka på en buss, alternativt åka ett gäng i bil. Man vet ju inte hur vädret blir och man är väl lagom sugen på att fastna på flygplatsen där nere O_o Bil/buss kan man alltid åka, sen är det sjukt kul ocksåsthlm1891 skrev:ja det känns som det skulle kunna bli en sån där klassik resa men tur och retur till Berlin mitt i vintern..nej tackSalas skrev:Av det som jag har hört så kommer JK att erbjuda en bussresa till Berlin.Högdalen skrev:Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?

men för jävla dyrt med buss/bil och är väl stor risk att fastna med buss också..nej jag är för bekväm av mig så blir flygHögdalen skrev:Jag överväger att haka på en buss, alternativt åka ett gäng i bil. Man vet ju inte hur vädret blir och man är väl lagom sugen på att fastna på flygplatsen där nere O_o Bil/buss kan man alltid åka, sen är det sjukt kul ocksåsthlm1891 skrev:ja det känns som det skulle kunna bli en sån där klassik resa men tur och retur till Berlin mitt i vintern..nej tackSalas skrev:Av det som jag har hört så kommer JK att erbjuda en bussresa till Berlin.Högdalen skrev:Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?

-
Buss med massa djurgårdare låter som en rullande fest!sthlm1891 skrev:men för jävla dyrt med buss/bil och är väl stor risk att fastna med buss också..nej jag är för bekväm av mig så blir flygHögdalen skrev:Jag överväger att haka på en buss, alternativt åka ett gäng i bil. Man vet ju inte hur vädret blir och man är väl lagom sugen på att fastna på flygplatsen där nere O_o Bil/buss kan man alltid åka, sen är det sjukt kul ocksåsthlm1891 skrev:ja det känns som det skulle kunna bli en sån där klassik resa men tur och retur till Berlin mitt i vintern..nej tackSalas skrev:Av det som jag har hört så kommer JK att erbjuda en bussresa till Berlin.Högdalen skrev:Ingen som vet vad JK planerar för resa och hur långt de kommit med det?
Kul att se att intresset att vara på plats i Berlin är stort.
När tror ni att DIF kollat upp pris och så för bussresa?
Eller någon som har en aning om vad det kan kosta per person?
DIF kommer inte kolla upp några priser på buss, möjligtvis gör JK det
-
Självklart menade jag JK. Man vill ju boka så snart som möjligt men buss vore så mycket roligare än flyg. Får se hur länge man kan hålla sig med att vänta att boka då.sthlm1891 skrev:DIF kommer inte kolla upp några priser på buss, möjligtvis gör JK det
Just nu är jag den enda jag vet som ska åka från Eskilstuna, tråkigt det med men får väl träffa alla i Berlin via smsgruppen eller något.
Från DIF på twitter, @difhockeyse: Nedre sektionen i Berlin är nu slutsåld. Nu gäller övre sektionen för er som vill se DIF i European Trophy 19-22 dec. http://t.co/JBxzUs01vu
@sthlm1891: @difhockeyse hur mycket folk tar nedre?
@difhockeyse: @sthlm1891 Osäker då Berlin redan sålt en del paket via Eventim. Totalt har cirka 200 paket sålts på våra sektioner.
Så kom igen bättre kan vi, över 500 ska vi bli
@difhockeyse: @sthlm1891 Osäker då Berlin redan sålt en del paket via Eventim. Totalt har cirka 200 paket sålts på våra sektioner.
-
Tycker det är bra åtgång! 200 sålda med mer än två månader kvar.sthlm1891 skrev:Från DIF på twitter, @difhockeyse: Nedre sektionen i Berlin är nu slutsåld. Nu gäller övre sektionen för er som vill se DIF i European Trophy 19-22 dec. http://t.co/JBxzUs01vu
Är det klart vart vi får biljetter i övriga matcher?
Lär ju vara intressant att se Luleå-JYP till exempel.
Vi står på samma ställe i alla matchergul-röd-blå skrev:Tycker det är bra åtgång! 200 sålda med mer än två månader kvar.sthlm1891 skrev:Från DIF på twitter, @difhockeyse: Nedre sektionen i Berlin är nu slutsåld. Nu gäller övre sektionen för er som vill se DIF i European Trophy 19-22 dec. http://t.co/JBxzUs01vu
Är det klart vart vi får biljetter i övriga matcher?
Lär ju vara intressant att se Luleå-JYP till exempel.
Jag fattar inte vad dom håller på med, nedre sektionen är som fan heller slutsåld. Djurgården har alltså inte blivit tilldelade hela sektionen, utan bara ett parti av den. Hur tänker de biljettansvariga i ET? Vill dom inte ha dit folk?
Går man in på eventim.de, där biljetterna säljs i övrigt, finns det 85 biljetter längst ner som är reserverade för Djurgårdare. Även högst upp på nedre sektionen, finns det ett parti som är avsedd för neutrala supportrar (av någon jävla anledning... varför ska det finnas neutrala supportrar precis i vår klack?), med ca 130 återstående biljetter.
Så hur DIF Hockey kan nöja sig med detta och säga att det är övre sektionen som gäller är och förblir en gåta. Sätt press på turneringsskiten och kräv hela nedre sektionen till försäljning på vår hemsida. Riktigt jävla ruttet om vi blir 350 personer där nere, och så blir vi ändå utspridda på 3 olika sektioner.
Jag ska maila Djurgården Hockey omedelbart, för att det är illa om folk börjar köpa på övre när det finns gott om plåtar kvar på nedre.
Går man in på eventim.de, där biljetterna säljs i övrigt, finns det 85 biljetter längst ner som är reserverade för Djurgårdare. Även högst upp på nedre sektionen, finns det ett parti som är avsedd för neutrala supportrar (av någon jävla anledning... varför ska det finnas neutrala supportrar precis i vår klack?), med ca 130 återstående biljetter.
Så hur DIF Hockey kan nöja sig med detta och säga att det är övre sektionen som gäller är och förblir en gåta. Sätt press på turneringsskiten och kräv hela nedre sektionen till försäljning på vår hemsida. Riktigt jävla ruttet om vi blir 350 personer där nere, och så blir vi ändå utspridda på 3 olika sektioner.
Jag ska maila Djurgården Hockey omedelbart, för att det är illa om folk börjar köpa på övre när det finns gott om plåtar kvar på nedre.