Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Någon som kan ta en skärmdump?
Re: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Iskallt att ha en snubbe vid namn Vigilante i sitt lag i alla fall.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Oskarshamn har typ 3 skott på mål och gör mål på två.
Avskaffa tre mot tre.
Stulle skrev:Bild: 2/10
Ljud: 1,5/10
Kommentator: 1/10
Kameraman: 0,5/10
Värt varenda krona med andra ord..
Du glömde DIF: -10
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
http://matchtankar.se/threads/djurg%C3% ... rshamn.20/XantE skrev:Någon som kan ta en skärmdump? På kvalitén på betal-skiten
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Pinsam första period! Men bara två mål upp, tror vi höjer oss nu i andra och kvitterar sedan punkterar vi matchen i tredja som vi är så bra på
Kommer aldrig mera köpa matchen på deras jävla pisssida! Forza S24!!

Kommer aldrig mera köpa matchen på deras jävla pisssida! Forza S24!!
Senast redigerad av bastis7 den 2012-09-25 18:38:27, redigerad totalt 2 gång.
Det är bara ett lag på banan första 10. Oskarshamn har inte ens sportkeps och vi kör över dom. Sen är det någon som gör en rejäl tabbe (Otto?) i egen zon och vips är det 0-1. Sen faller allt samman.
Har förövrigt infiltrerat mig bland DIFanatics-gänget där Fabriken brukade stå. Dom har hittills hållit käften hela matchen, dom sparar sig väl till "den som inte hoppar".
Har förövrigt infiltrerat mig bland DIFanatics-gänget där Fabriken brukade stå. Dom har hittills hållit käften hela matchen, dom sparar sig väl till "den som inte hoppar".
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fan kändes så surt att man inte kunde gå ikväll men nu skiter jag i allt! Jag orkar inte mer!!! Hemma mot Oskarshamn ska det fan vara avgjort efter första och inte för motståndarna!
Vill spelarna ingenting eller???
Först utspelade mot mora och nu det här!
Vill spelarna ingenting eller???
Först utspelade mot mora och nu det här!
Nej Arnesson!Edin skrev:Det är bara ett lag på banan första 10. Oskarshamn har inte ens sportkeps och vi kör över dom. Sen är det någon som gör en rejäl tabbe (Otto?) i egen zon och vips är det 0-1. Sen faller allt samman.
Sv: Djurgårdens IF - Oskarshamn 25/9 2012
Ser hyfsat ut. Helt sjukt att det står 0-2. Finner inga ord...
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med, total bojkott from nu. Sjukt besviken på kvallen.bastis7 skrev:Pinsam första period! Men bara två mål upp, tror vi höjer oss nu i andra och kvitterar sedan punkterar vi matchen i tredja som vi är så bra på![]()
Kommer aldrig mera köpa matchen på deras jävla pisssida något mera! Forza S24!!
Vi tappar ju för fan allt efter första målet i baken. Så jäkla mycket mentalt sitter kvar från förra jäkla säsongen. Rensa bort loserstämpeln nu för helvete. Challe, börja visa att du kan tagga igång killarna. Jag börjar tvivla lite på dina ledaregenskaper.
Hur fan skriver man i chatten då xD
Staten skrev:Vi tappar ju för fan allt efter första målet i baken. Så jäkla mycket mentalt sitter kvar från förra jäkla säsongen. Rensa bort loserstämpeln nu för helvete. Challe, börja visa att du kan tagga igång killarna. Jag börjar tvivla lite på dina ledaregenskaper.
Tvivlar du nu? Jag tvivlade redan när han signa på kontraktet!