Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Det här är ju fan pinsamt, ser SJUKT trögt ut, dåligt tränade från början skulle jag tro.
Och nej, det här är inget "Zabel gör allt rätt, förut var det Hardys fel att det såg trögt ut" inlägg.
Och nej, det här är inget "Zabel gör allt rätt, förut var det Hardys fel att det såg trögt ut" inlägg.
Senast redigerad av Kentta den 2012-02-14 20:15:22, redigerad totalt 1 gånger.
- Jim Morrison
Klarar man inte av att träna hårt under ett uppehåll så förtjänar man fan inte att spela i elitserien.minalman skrev:Har Zabel tränat dem för hårt under uppehållet? De liknar skidskyttar, slö åkning och skjuter för mycket utanför.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte så lätt att göra diamanter av kol.minalman skrev:Har Zabel tränat dem för hårt under uppehållet? De liknar skidskyttar, slö åkning och skjuter för mycket utanför.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Frölunda kör över oss totalt på alla plan just nu. Taktiskt utklassar dem oss. Vi kommer ingenstans
- Jim Morrison
Ärligt talat. Jag tror att firma Carlsson, Almtorp och Mathias Tjärnqvist kommer in med en massa jävla negativ energi. Laget blir så jävla mycket mer långsamt. Deras spel smittar av sig på resterande spelare. Se skillnaden på förra match när samtliga var borta och denna liksom?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Claesson skämmer ut sej TOTALT i försvarsspelt. UT MED KILLEN!!!!!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Nummer 14 i Djurgården ligger bakom bägge baklängesmålen. Vill inte nämna hans namn.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
hahahaha Claesson, ser ju komiskt ut
Jag är inte arg, och inte besviken.
MEN BÄNKA DEN DÄR JÄVLA SOPAN CLAESSON NU!
Jävla rundningskon.
Jävla rundningskon.
Senast redigerad av Kentta den 2012-02-14 20:17:36, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Men trodde nån på allvar att en "tuff" junis-tränare skulle få ordning på detta skämt till lag?
6-3 mot ett tjockt sovande BIF var givetvis en ren tillfällighet.
Svårt att trolla med ES:s individuellt sett oskickligaste lag, totalt sämst i bortaspelet
Alla övriga resultat får vi helt rättvist emot oss,
KS är en verklighet redan till helgen
6-3 mot ett tjockt sovande BIF var givetvis en ren tillfällighet.
Svårt att trolla med ES:s individuellt sett oskickligaste lag, totalt sämst i bortaspelet
Alla övriga resultat får vi helt rättvist emot oss,
KS är en verklighet redan till helgen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Bra Claesson. Nu har du både senap och ketchup på korven, ska du ha bostongurka också? Jävla sopa.
Hade jag inte vetat att detta var en match mellan två lag i Elitserien hade jag varit helt säker på att det skiljde minst en division på lagen. Klasskillnaden är enorm. Nu såg jag inte Brynäsmatchen nu innan uppehållet och den var tydligen bra. Men alltså det finns enligt mig nästan ingenting som tyder på att vi skulle kunna ha chans att hålla oss kvar på topp-10.
Vi är ett mediokert hemmalag och ett snudd på sinnessjukt värdelöst bortalag. Lägg därtill värdelöst PP samt dåligt BP så har vi bakat en egen kvalserietårta.
Så mitt råd till samtliga här inne är att verkligen ställa in er på KS, för sanna mina ord det är där vi kommer att hamna.
2-0 nu med. Snyggt. Och va oväntat att det är våran egna lilla superstar med #14 på ryggen som går bort sig..
Vi är ett mediokert hemmalag och ett snudd på sinnessjukt värdelöst bortalag. Lägg därtill värdelöst PP samt dåligt BP så har vi bakat en egen kvalserietårta.
Så mitt råd till samtliga här inne är att verkligen ställa in er på KS, för sanna mina ord det är där vi kommer att hamna.
2-0 nu med. Snyggt. Och va oväntat att det är våran egna lilla superstar med #14 på ryggen som går bort sig..
-
- Säsongskort: Ja
Jag är inte bitter...inte jag inte.

- SkönaDjurgårn
Re: Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 14/2 2012
Ja man blev ju uppgiven bara man såg deras namn i laguppställningen. De ska fan sitta på läkaren.Jim Morrison skrev:Ärligt talat. Jag tror att firma Carlsson, Almtorp och Mathias Tjärnqvist kommer in med en massa jävla negativ energi. Laget blir så jävla mycket mer långsamt. Deras spel smittar av sig på resterande spelare. Se skillnaden på förra match när samtliga var borta och denna liksom?
Ojojoj Claesson fick sig en humbling experience. Grattis...
- diftobbe89
Åk och köp kepsar istället Claesson ditt jävla skämt.
Tänkte säga innan matchen att Tolsa gör minst 1 mål, och ingen är naturligtvis på honom lite extra, förnedringen är ett faktum.
Pinsamma Djurgårn!!
Tänkte säga innan matchen att Tolsa gör minst 1 mål, och ingen är naturligtvis på honom lite extra, förnedringen är ett faktum.
Pinsamma Djurgårn!!
Spela fult