Nissegåvan - Tavlan är hemma.
Re: Nissegåvan
Måste bara skriva som alla andra har gjort, riktigt bra jobbat Magnutz!
zOscaR skrev:Måste bara skriva som alla andra har gjort, riktigt bra jobbat Magnutz!
Tack.
Det var på något sätt viktigt att genomföra detta. Mycket kan gå förbi utan åtgärd men detta är ett undantag. Vi låter alltför många människor passera revy framför våra ögon och helt plötsligt är de inte kvar. De försvinner utan att vi sagt de där orden som vi velat säga. Det är viktigt att visa att vi bryr oss. Därför var det viktigt att genomföra hyllningen till Nisse. Nu hoppas jag att tavlan inte luktar för mycket olja så att Nisse kan hänga den nånstans.
/M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hej på er. Idag fick jag ett foto på Nisse där han håller upp tavlan. Under bilden står det: Tack från hela mitt hjärta! Nisse
Här är fotot:

Klockrent, Nisse!
Här är fotot:

Klockrent, Nisse!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Nissegåvan - Tavlan är hemma.
UNDERBART
gött jobb Magnutz och fint av Nisse att skicka det till dej

gött jobb Magnutz och fint av Nisse att skicka det till dej

- reservjesus
Blir fan rörd av ditt arbete Magnutz, att ha såna medlemmar i Djurgårdsfamiljen som dig gör mig ännu mer stolt att vara Djurgårdare.
clowns to the left of me, jokers to the right
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Magnutz skrev:Hej på er. Idag fick jag ett foto på Nisse där han håller upp tavlan. Under bilden står det: Tack från hela mitt hjärta! Nisse
Här är fotot:
Klockrent, Nisse!

Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag sitter här hemma och är helt tårögd och rörd över ditt fantastiska verk, Magnus. Om jag fått bestämma hade du blivit Årets Medlem, med råge. Tack för denna fantastiska gest mot Nisse och hälsningen från hela DIF-familjen. Du är guld värd!
Säg till om du mot förmodan hade tänkt ta dig till Stadion något i sommar så ska jag bjuda dig på en öl eller tio.
Skål för Magnus ska det va!
Säg till om du mot förmodan hade tänkt ta dig till Stadion något i sommar så ska jag bjuda dig på en öl eller tio.
Skål för Magnus ska det va!
Grymt Magnutz! Stort hyll! Ställer mig i öl-kön jag också! Antingen på Stadion, Hovet eller om du inte vill vänta så kan du pm:a mig vart jag ska sätta in (kanske dumt) pengarna så kan du få din öl direkt!
Grymt snygg blev tavlan också!
Grymt snygg blev tavlan också!
2014-04-07, vad hände?
Härligt jobbat! Fantastiskt kul att se Nisse med tavlan. Du ska vara väldigt stolt Magnutz! All heder, broder!
Avgå Jocke.
Riktigt kul att Nisse skickade dig en bild på honom och tavlan.
Säger även som jag har sagt flera gånger, strålande jobb med tavlan och allt tid du har lagt ner på den.
Du är en riktigt Djurgårdare!
Säger även som jag har sagt flera gånger, strålande jobb med tavlan och allt tid du har lagt ner på den.
Du är en riktigt Djurgårdare!
No Rules In The Animal Kingdom
Grymt Magnutz. Hatten av för den. Riktigt stilig tavla du gjort.
Årets forumare korad helt enkelt.
Årets forumare korad helt enkelt.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.