Om jag förstått det hela rätt så gör Otto match nummer 600 på torsdag. Trevligt det där, eftersom han gått hela vägen från juniorlag till 600 matcher i a-laget. Första spelaren som gör det som egen produkt.
Hoppas jag inte missat om det står tidigare i tråden.
Crashmash skrev:Om jag förstått det hela rätt så gör Otto match nummer 600 på torsdag. Trevligt det där, eftersom han gått hela vägen från juniorlag till 600 matcher i a-laget. Första spelaren som gör det som egen produkt.
Hoppas jag inte missat om det står tidigare i tråden.
Du har missat
Otto är värd att hyllas, åtminstone första perioden. Otto är en äkta järnkamin, för evigt trogen DIF och han är värd att hyllas som aldrig förr. För Otto och vinst på Torsdag!
Innebär "3000 man i klacken" i år att det inte varit 3000 man i klacken till exempel förra året då man gick ut med att det var 3000 man i klacken?? Dvs räknades aktiv sittplats med i de "3000 man i klacken" tidigare år?
tomten skrev:Innebär "3000 man i klacken" i år att det inte varit 3000 man i klacken till exempel förra året då man gick ut med att det var 3000 man i klacken?? Dvs räknades aktiv sittplats med i de "3000 man i klacken" tidigare år?
Helt rätt. Då var klacken på 2700 och sedan aktivsittplats som jag tror innehåller 300(?) platser.
Men jag har svårt att se att aktivsittplats kan synka sångerna på det avståndet. Brukar bli otakt rätt så ofta mellan Sofialäktaren och Lidingöläktaren på Stadion. Möjligt att vi till och med tappar röststyrka utan Blue Brigade på vår sida.
Däremot växelramsorna, det kommer bli helt sjukt.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ser matchen på tv tyvärr men snälla ni, hylla Otto ordentligt, det är få som är så lojala mot vårt DIF och nästan alltid gör mycket bra insatser. En sann Djurgårdshjälte <3
SkönaDjurgårn skrev:Ser matchen på tv tyvärr men snälla ni, hylla Otto ordentligt, det är få som är så lojala mot vårt DIF och nästan alltid gör mycket bra insatser. En sann Djurgårdshjälte <3
SkönaDjurgårn skrev:Ser matchen på tv tyvärr men snälla ni, hylla Otto ordentligt, det är få som är så lojala mot vårt DIF och nästan alltid gör mycket bra insatser. En sann Djurgårdshjälte <3
Otto i all ära men det är vi supportrars stora dag. Vi fyller 30 år! Dock inget sagt om att Otto inte ska hyllas.
Rufus skrev:Jag vill fett gärna gå, men jag känner ingen annan som pallar betala 200 kr för en hockeymatch! Mina vänner har inget vidare stort Djurgårdshjärta. Och det är ju inte precis särskilt kul att gå själv...
Jag går ensam för denna matchen får man bara inte missa. Dessutom känner man sig inte ensam på hovet. en familj på minst 3000 pers, kan inte bli bättre <3
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66