Kvalserien
Re: Kvalserien
Jobbigt att aik ligger så nära en andra plats nu, tror dock inte dem tar det då dem möter ssk borta i nästa men ändå.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sjukt spännande faktiskt.sthlm1891 skrev:Jobbigt att aik ligger så nära en andra plats nu, tror dock inte dem tar det då dem möter ssk borta i nästa men ändå.
Rögle, 14p
Leksand, 13p
Gnihet, 13p
2 omgångar kvar, och jag både tror och hoppas att Leksand tar det, fyfan för Rögle.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vore bättre om aik inte fanns med där utan låg sist.Snazzi skrev:Sjukt spännande faktiskt.sthlm1891 skrev:Jobbigt att aik ligger så nära en andra plats nu, tror dock inte dem tar det då dem möter ssk borta i nästa men ändå.
Rögle, 14p
Leksand, 13p
Gnihet, 13p
2 omgångar kvar, och jag både tror och hoppas att Leksand tar det, fyfan för Rögle.
Pinsamt att Rögles mål dömdes bort idag dock. Fy fan! Domarnivån i Sverige är katastrof! Jag hoppas att SSK slår aik på torsdag och att Leksand vinner! I sådant fall kan alltså aik inte nå Elitserien.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Förvånar mig hur stor skillnad det är mellan Kvalserien och Elitserien. Riktigt pinsamt. Hoppas på Leksand, gärna inte Rögle, aldrig nånsin Packet. Spännande...
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Exakt så jag tänker. Exakt.Tessan skrev:Förvånar mig hur stor skillnad det är mellan Kvalserien och Elitserien. Riktigt pinsamt. Hoppas på Leksand, gärna inte Rögle, aldrig nånsin Packet. Spännande...
Lycka är att vara Djurgårdare.
Ssk klar för elitserien nästa säsong. Och råttorna ligger tvåa nu.
En omgång kvar.
En omgång kvar.
På tal om en sjuk kväll. Slår gnaget Växjö hemma i sista omgången är dom klara för ES.
-
Ja, det är väl det enda smolket i glädjebägaren en dag som denna. Usch.
Skulle vara häftigt med derbyn i Stockholm igen.
Haha! Derbyn i all ära, men råttorna önskar jag aldrig något gott.Sidney Crosby skrev:Ja, det är väl det enda smolket i glädjebägaren en dag som denna. Usch.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Håller helt med.Buford skrev:Haha! Derbyn i all ära, men råttorna önskar jag aldrig något gott.Sidney Crosby skrev:Ja, det är väl det enda smolket i glädjebägaren en dag som denna. Usch.
Avskaffa tre mot tre.
Att man aldrig kan vara riktigt jävla nöjd. Förbannat härlig seger idag, men att AIK är nära elitserien sätter sig ändå i huvudet.
Ni möter hellre rögle eller växjö? Det är så mycket man inte förstår..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
Ja, men om 10-15 år kanske de förstår bättre. Jag vet inte om det kommer med åldern.sensei skrev:Ni möter hellre rögle eller växjö? Det är så mycket man inte förstår..
Fantastiskt roligt om Ajk bajsar ner Rögle i Hockeyallsvenskan, i vilket fall.
Men en dag som denna så är vilka lag som spelar nästa år i ES helt jävla ofattbart ointressant. Gnagarsvin...GNAGARSVIN! HÖR NI ATT VI VINNER GULD!