JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?

JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jag tror att vi kommer att vinna över 7 matcher, men för guds skull, ingen underskattning nu.
Hovet ska koka, och Markström ska känna hur ondskefulla vindar susar i nacken på honom.
Markström är enda hotet, och vi ska göra allt för att störa honom. Ramsor och skit ska dåna från klacken, för att då kommer han garanterat att komma ur balans som Håkan Loob när han utsattes för hatramsor var och varannan minut![]()
Enbom skrev:JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
Här!Lee Harvey Oswald skrev:Enbom skrev:JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
Eeh...?
Den där är inte så aktuell längre i ett modernt samhälle 2010.kablo003 skrev:"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jag tror att vi kommer att vinna över 7 matcher, men för guds skull, ingen underskattning nu.
Hovet ska koka, och Markström ska känna hur ondskefulla vindar susar i nacken på honom.
Markström är enda hotet, och vi ska göra allt för att störa honom. Ramsor och skit ska dåna från klacken, för att då kommer han garanterat att komma ur balans som Håkan Loob när han utsattes för hatramsor var och varannan minut![]()
Ekonomiskt sett spelar resorna noll.Jepe skrev: Detta är även ett korrekt val rent ekonomiskt. Kortare resor och ingen övernattning kommer vi spara mycket pengar på.
Måste bara säga att jag skrev om det här för ett tag sedan, men Ros är väl här och läserBjurre skrev:Tomas Ros sa en intressant sak om Markström att han har vikit ner sig när de gäller kolla bara på dom 2 jvm han stått i.
Annars funkar ju "Ja du e sämst när det gäller". Men betydelsen är ju exakt samma. ;DBjurre skrev:Varför inte köra du är sämre än Salo?
I så fall nåt med filmningar, helt klart.Lee Harvey Oswald skrev:Den där är inte så aktuell längre i ett modernt samhälle 2010.kablo003 skrev:"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jacob kanske är gay, då kanske den peppar honom istället![]()
Bättre att köra på nåt "flick/fröken-tema", han är ju otroligt klen av sig när det börjar blåsa snålt runt kassen
Ursäkta min otroligt snabba men dåliga fantasi. ;Dkablo003 skrev: I så fall nåt med filmningar, helt klart.