JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
Slutspelstråden 2009/10
Re: Slutspelstråden
"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jag tror att vi kommer att vinna över 7 matcher, men för guds skull, ingen underskattning nu.
Hovet ska koka, och Markström ska känna hur ondskefulla vindar susar i nacken på honom.
Markström är enda hotet, och vi ska göra allt för att störa honom. Ramsor och skit ska dåna från klacken, för att då kommer han garanterat att komma ur balans som Håkan Loob när han utsattes för hatramsor var och varannan minut![]()
- Lee Harvey Oswald

Enbom skrev:JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
Eeh...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
						- Snazzi
 - Tipsmästare 2009/10
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja

Här!Lee Harvey Oswald skrev:Enbom skrev:JVM, någon?ludde- skrev:Markström är väl inte känd för att vara bra när det gäller direkt?
Eeh...?
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Lee Harvey Oswald

Den där är inte så aktuell längre i ett modernt samhälle 2010.kablo003 skrev:"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jag tror att vi kommer att vinna över 7 matcher, men för guds skull, ingen underskattning nu.
Hovet ska koka, och Markström ska känna hur ondskefulla vindar susar i nacken på honom.
Markström är enda hotet, och vi ska göra allt för att störa honom. Ramsor och skit ska dåna från klacken, för att då kommer han garanterat att komma ur balans som Håkan Loob när han utsattes för hatramsor var och varannan minut![]()
Jacob kanske är gay, då kanske den peppar honom istället
Bättre att köra på nåt "flick/fröken-tema", han är ju otroligt klen av sig när det börjar blåsa snålt runt kassen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF är bättre än Brynäs. Brynäs har många skador och det är en kortare resa.
Förra gången vi var i ett slutspel mötte vi linköping, ett linköping som vi hade vunnit mot 4 av 5 matcher i grundserien samma år men åkte ändå ut. Förra året mötte linköping skellefteå, ett linköping som hade vunnit samtliga matcher mot skellefteå i grundserien samma år, ändå gick skellefteå vidare.
Markström får slutspelsnerver, han e ung och går in i hetluften direkt och darrar!
Därför går DIF vidare och just därför DIF valde Brynäs

Förra gången vi var i ett slutspel mötte vi linköping, ett linköping som vi hade vunnit mot 4 av 5 matcher i grundserien samma år men åkte ändå ut. Förra året mötte linköping skellefteå, ett linköping som hade vunnit samtliga matcher mot skellefteå i grundserien samma år, ändå gick skellefteå vidare.
Markström får slutspelsnerver, han e ung och går in i hetluften direkt och darrar!
Därför går DIF vidare och just därför DIF valde Brynäs
Ekonomiskt sett spelar resorna noll.Jepe skrev: Detta är även ett korrekt val rent ekonomiskt. Kortare resor och ingen övernattning kommer vi spara mycket pengar på.
Resekostnaden jämfört med intäkterna att gå vidare till en semifinal går inte att jämföras.
Måste bara säga att jag skrev om det här för ett tag sedan, men Ros är väl här och läserBjurre skrev:Tomas Ros sa en intressant sak om Markström att han har vikit ner sig när de gäller kolla bara på dom 2 jvm han stått i.
Varje jämt årtionde men nått undantag vinner Djurgården 50,60,90,00
10 passar bra in i serien.
Brynäs släpper biljetterna imorgon Kl. 13.00 se till att fylla hallen.
Dive Markström Dive
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
						Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Nej det där var fan inte bra. Brynäs har sex raka utan förlust och en Markström i målet. Kan bli jävligt tufft.

i
Varför inte köra du är sämre än Salo? 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk. 
						- Snazzi
 - Tipsmästare 2009/10

Annars funkar ju "Ja du e sämst när det gäller". Men betydelsen är ju exakt samma. ;DBjurre skrev:Varför inte köra du är sämre än Salo?
Sämre än Salo! Horungen ska veta det! DIF mot rubbet, nu kör vi!
I så fall nåt med filmningar, helt klart.Lee Harvey Oswald skrev:Den där är inte så aktuell längre i ett modernt samhälle 2010.kablo003 skrev:"JACOB MARKSTRÖM ÄR HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL, HOMOSEXUELL"sthlm_dif skrev:Just nu känner man en väldig lättnad. Brynäs vet vi alla vart dom står, Frölunda är mer luriga.
Jacob kanske är gay, då kanske den peppar honom istället![]()
Bättre att köra på nåt "flick/fröken-tema", han är ju otroligt klen av sig när det börjar blåsa snålt runt kassen
Att vi inte vunnit någon match mot Brynäs ser inte jag som något problem nu. Det blir helt andra matcher nu.

- Snazzi
 - Tipsmästare 2009/10

Ursäkta min otroligt snabba men dåliga fantasi. ;Dkablo003 skrev: I så fall nåt med filmningar, helt klart.
"Värre än Totti, ja du e värre än Totti!"
- Snazzi
 - Tipsmästare 2009/10

Soulsic, jag gillar din signatur.
""- Det blir en fantastisk strid där nere i träsket mellan Rögle, Södertälje och Djurgården."
Lars Anrell om säsongen 09-10
"-Marcus Nilson är varken målgörare eller ens poänggörare"
Lars Anrell om Marcus Nilson"
Jag ska slänga iväg ett mail till honom!

""- Det blir en fantastisk strid där nere i träsket mellan Rögle, Södertälje och Djurgården."
Lars Anrell om säsongen 09-10
"-Marcus Nilson är varken målgörare eller ens poänggörare"
Lars Anrell om Marcus Nilson"
Jag ska slänga iväg ett mail till honom!