Speakern

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Speakern

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev:Ett av huvudkriterierna borde väl ändå vara att man kan uttala hemmalagets namn? :shock:
-Djuu-Går-Dänn fulltaligt

Neej, ställ av tanten denna säsong, jag är mer än less vid det här laget...
:lol:
Men nu har du väl för höga krav...?
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

-daniel- skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:Ett av huvudkriterierna borde väl ändå vara att man kan uttala hemmalagets namn? :shock:

Jag trycker att vi borde ha råd med att återrekrytera den riktiga speakern som vi hade innan!! Det går ju bra nu..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

sensei skrev:
-daniel- skrev:

Jag trycker att vi borde ha råd med att återrekrytera den riktiga speakern som vi hade innan!! Det går ju bra nu..
Kanske borde lägga pengarna på något viktigare saker :lol:
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Christopher J

Inlägg av Christopher J »

Jockmaniac skrev:
sensei skrev:
-daniel- skrev:

Kanske borde lägga pengarna på något viktigare saker :lol:
Ja, men det är ju viktigt att man som hockeyfan får en bra upplevelse när man går på hockey. Då vill man ha en bra och noggrann speaker. Höj biljettpriserna med 5kr så kan vi säkert få Magnus tillbaka.
Användarvisningsbild
Soedergren22

Inlägg av Soedergren22 »

Salas skrev:Det bästa var ju när hon nu senast blandade svenskan och engelskan och började skratta själv.

"Djurgården scores, goal by number femton, Mattias Carlsson" :wink:
Svengelska är ju ganska populärt numera, kanske något hon lärt sig på någon kurs i business management, eller helt enkelt på fejjan? :)
Användarvisningsbild
Christopher J

Drömmen vore att Magnus Gustavsson sitter i båset på lördag. Tänk vilken överraskning och härlig känsla det skulle vara.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Kyle, if you by any chance happen to read this - on behalf of the fans of Djurgården I apologize for the dead wrong pronunciation of your last name by our speaker. We are truly ashamed.
Säg den glädje som varar
inloss

Inlägg av inloss »

DIF_Soldier skrev:Kyle, if you by any chance happen to read this - on behalf of the fans of Djurgården I apologize for the dead wrong pronunciation of your last name by our speaker. We are truly ashamed.
Haha, vad sa hon?
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

inloss skrev:
DIF_Soldier skrev:Kyle, if you by any chance happen to read this - on behalf of the fans of Djurgården I apologize for the dead wrong pronunciation of your last name by our speaker. We are truly ashamed.
Haha, vad sa hon?
Klu-bert-ans, försvenskat, bonnigt, fel, förjävligt. Det ska ju uttalas som engelskans clue.
Men värst är Petter Rönnqvist som envist verkar tro att han stavar med tyskt ü - Klybertans.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
JohanPez

Speakern

Inlägg av JohanPez »

DIF_Soldier skrev:
inloss skrev:
Haha, vad sa hon?
Klu-bert-ans, försvenskat, bonnigt, fel, förjävligt. Det ska ju uttalas som engelskans clue.
Men värst är Petter Rönnqvist som envist verkar tro att han stavar med tyskt ü - Klybertans.
Vid åtminstone ett tillfälle lät det som de ville få det till Clive Klybertäänz
Användarvisningsbild
Christopher J

Jag hoppas att även speakern får gå efter denna säsong och att vi får höra en ny röst på Hovet kommande säsong. Det behövs i nystarten.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Christopher J skrev:Jag hoppas att även speakern får gå efter denna säsong och att vi får höra en ny röst på Hovet kommande säsong. Det behövs i nystarten.
Speakern är så extremt urusel. Men tycker dock inte det hör ihop med vår "nystart" på något sätt. Hoppas hon byts ut illa kvickt oavsett.
Expert.
Användarvisningsbild
pulverapa

Sv: Re: Speakern

Inlägg av pulverapa »

Christopher J skrev:Jag hoppas att även speakern får gå efter denna säsong och att vi får höra en ny röst på Hovet kommande säsong. Det behövs i nystarten.
Håller med, hon får gärna bytas ut. Tycker generellt det är jobbigt med kvinnlig röst som speaker.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Hon skall bort. Så jävla hårt så det fan finns inte... Noll tajming, noll känsla, noll hockeyintresse.

Speakern säger med glädje i rösten:

"OCH DÄR ÄR BRYNÄS FULLTALIGA!!!"

eller

"RÖGLE UTÖKAR TILL 4-3!!!"

:|
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:Hon skall bort. Så jävla hårt så det fan finns inte... Noll tajming, noll känsla, noll hockeyintresse.

Speakern säger med glädje i rösten:

"OCH DÄR ÄR BRYNÄS FULLTALIGA!!!"

eller

"RÖGLE UTÖKAR TILL 4-3!!!"

:|
Kommer ihåg när förstafemman inte var den hon hade fått på pappret och alla spelare fick vänta typ 30 sek på att hon skulle få dom nya namnen. Då stod ändå gänget som skulle presenteras ute på isen.... Hur förbannat lite hockeyintresse har man inte om man inte kan känna igen fem spelare på isen? Med namn och nummer på ryggen, som hon dessutom presenterat tidigare... Sjukt dålig tyvärr.
Expert.
Skriv svar